View Full Version: Opgelos Google is die e-pos van my oor (404) sagte foute??
In my webmeester site Ek kry (ongeveer 2 boodskappe 'n maand van Google, wat verklaar dat hulle (404) sagte foute beteken in eenvoudige woorde dat hulle duplikaat URL's (vbet translatated URL's) vind as gevolg van die vinnige en groeiende indeksering is die vind van). Wat moet ek doen om hierdie waarskuwings te stop? Basies in my webmaster gereedskap ek het net 2 Real (404) nie stig en 102 stig nie as gevolg van my robots.txt.
Die kas tot 15 dae
-Guestcache af
Wat moet ek doen om hierdie waarskuwings te stop?
Ek glo jy hoef net 301 redirecting ou url (verander url wat reeds werk nie) tot nuwe url (bladsy url dat die werk nou) met htaccess, net soek om die forum waarvan een wat jy nodig het eintlik
Ek het net 'n totaal van 2 reële 404-foute nie, is Google vertel my dat ek honderde van sagte (404) foute, maar as ek klik op hulle, hulle is in elk geval die werk van hierdie het iets te doen met die vertaalde URL's as hulle my terug geskryf het vertel my dat die indeksering groei te vinnig, maar in duplikate ...
In elk geval, wat kan ek by my htcaccess "wegsteek" van Google voordat hulle kwaad.
Ek het net 'n totaal van 2 reële 404-foute nie, is Google vertel my dat ek honderde van sagte (404) foute, maar as ek klik op hulle, hulle is in elk geval die werk van hierdie het iets te doen met die vertaalde URL's as hulle my terug geskryf het vertel my dat die indeksering groei te vinnig, maar in duplikate ...
In elk geval, wat kan ek by my htcaccess "wegsteek" van Google voordat hulle kwaad.
hehe Ek dink my laaste pos hierbo reeds geantwoord dit kan jy 301 lei dit met htaccess, of miskien is ek mis verstaan, as jy kan gee byvoorbeeld whats lyk soos die ou URL (verander url wat reeds nie werk nie, kry nou 404-fout) nuwe URL (URL dat die werk nou)
Hi. Gee asseblief vir meer besonderhede. Soos ek dit verstaan webmaster gereedskap vir jou vertel dat jy net 2 404-foute, maar Google e-pos wat jy nog oor die lot van 404 foute. Maar is dit regtig werk ... Ek is bietjie verward hier;)
Heg asseblief volledige Google e-pos-inhoud en 'n paar van daardie 404 skakels.
Ek kan nie aan jou stuur die "werk" Soft 404-foute skakels nie, want ek leeggemaak die vBET tafels, nou is ek kry nie die sagte 404 foute meer Ek kry die korrekte 404 Not Found reaksie. So op hierdie punt vBET is fout hier, wil ek herinner u daaraan dat Google nie soos sagte foute en hulle sal straf met 'n lae page rank en AdSense as dit gaan lank genoeg.
Groete
Jammer, maar op hierdie oomblik het ek nie presies nie verstaan wat die probleem is. Dit beskryf, met ander woorde. Jy het geen sagte 404 foute enymore, net die korrekte 404 - gee asseblief 'n paar voorbeelde van bladsye wat nie werk nie. Hoeveel foute soos dié bestaan? Jy het geskryf voor dat jy net 2 harde 404 foute. Het ons het nog steeds 'n probleem hier?
kamilkurczak
07-10-10, 13:55
geen antwoord - opgelos. Indien nie - skryf asseblief hier en ek sal hierdie draad weer oop te maak.
Danksy
Moes die 15 dae maksimum kas te draai na 5 dae om hierdie probleem te oorkom.
kamilkurczak
13-01-11, 11:06
Dus is dit nou opgelos is, reg?
Ja, ek het hierdie probleem opgelos, maar op my eie en nie uit die ondersteuning.
Jy kan naby hierdie kwessie.
Groete
kamilkurczak
18-01-11, 11:34
ok thanks vir die bevestiging
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):