Har körts översättaren för viss tid, jag bara nyligen förnyade min licens. Kör vb3.8.3.

Denna eftermiddag, började min webbplats dö varje några minuter. Frågan var min php processer, php-fpm, var döende och inte kommer tillbaka. Efter kontroll i php-fpm loggfilen fann jag att det avslutas varje process med ett fel. Jag inaktiverat VBET och systemet startas körs mycket väl och förblev detta sätt. Nästa tänkte jag jag bör rensa alla cache, vilket jag också gjorde, igen vbet och samma resultat. Systemet har precis börjat dö. Jag tänkte på denna punkt kan liksom uppgraderingen, så jag har hämtat den senaste versionen kväll och utförs uppgraderingen.

Jag kontrollerat konfigurationen och var tvungen att rechoose de språk som jag har översätta. Av de 6 språk jag normalt översätta, medverkade endast en flagga även om alla 6 valdes i konfigurationen. Min php-fpm processer började också dör igen.

Ingenting förändrats på min slutet orsaka detta idag, det beslutat just att sluta arbeta.

Några tankar eller förslag? Som det nu är, kan jag aktivera den utan att döda min webbplats.