Din Microsoft översättning API-ID är korrekt visas denna typ av fel här: MSDN-fråga Läs den. Men din Google testar ser bra ut. Även om du pm ditt konto tillbehör jag kunde söka efter alla interna problem
Din Microsoft översättning API-ID är korrekt visas denna typ av fel här: MSDN-fråga Läs den. Men din Google testar ser bra ut. Även om du pm ditt konto tillbehör jag kunde söka efter alla interna problem
Senast redigerad av r.dziadusz; 03-10-11 på 08:45.
jag ser men jag har alltid använda Google in och med hjälp av API v2 så skulle jag alltid träffa min gräns? Jag har också ggogle API v2 som upptäckt
Förstår jag dig rätt - du inte använder Microsoft? Det var inte aldrig påslagen, på ditt forum? Observera att Microsoft har månatliga gränser, så om du når din gräns du har att vänta till nästa tidsperiod. Det är inte dagliga gränsen. Men om du aldrig använt Microsoft innan dess bör du inte når gränsen. Vänligen förtydliga - du inte använder den nu eller du inte använda den alls.
Michael, jag för närvarande använder inte Microsoft, har jag vBET inställd på endast användning Google, upptäcka Google API V2, använda Google API V2, innan att jag använde V1, kör länken för Microsoft ger nu en översättning men dess sporadisk, om du anser att du säger att de är månatliga gränser naturligtvis mina gränser bör inte ännu återställas fram till den 1 November.
Jag har min karaktär gräns för Google in till 100.000 perday så med mina inställningar ovan när jag når den gränsen och inte längre få resultat från betalda Google skulle den fria API sedan börja producera resultat?
Gränserna är inte på vår sida men på Microsofts sida. Information som finns månatliga gräns är tagen från här: InvalidOperationException:: ID = 3644.V2_Json.TranslateArray.2485281C
Ant du har rätt jag gjorde litet misstag - den fullständiga informationen är:
Så du har också timme gränser. Ledsen för lite desinformation - jag borde läsa den mer noggrant. Har Microsoft några andra gränser - vänligen fråga Microsoft. Just nu är jag inte medveten om andra gränser. Om du fick felmeddelandet Microsoft meddelandeformuläret då innebär det att du når några av deras gränser. Vänligen kontakta med Microsoft för mer detaljerad information - det är dem som ger dig fel för lämplig begäran. Jag kan inte förklara dem. Det är 3: e parts. I händelse av fel knapp felmeddelande är olika vad man enkelt kan kontrollera.volym restriktioner för fri användning, till 4 miljoner tecken en månad och högst 400K per timme
Notera även att det inte behöver vara 1 november - vi vet inte detaljer om när nya tiden startas. Är det per kalendermånad, eller så är det summan av senaste 30 dagarna, eller annat sätt ... Har verkligen ingen aning om hur Microsoft hanterar det - vänligen fråga Microsoft om fler detaljer behövs. Hur som helst om det är formen senaste 30 dagarna då det skulle ge dig varje dag för att gjort nya förfrågningar (om du inte använde hela gränsen i en dag).
Senast redigerad av vBET; 04-10-11 på 00:15.
Ok Michael, jag börjar en funktion begäran kan du markera denna tråd löst för mig som det inte längre tjänar något syfte
Jag har försökt undersöka felet mer noggrant men det är omöjligt.Starta översättningsprovet MS
Testresultat: ï »¿" InvalidOperationException:: ID = 3641.V2_Json.Translate.365033CA "
Test fel:
Anslutning (ms): 237,756103516
Du måste be Microsoft själv, eftersom det kan också vara interna Microsoft frågan, om du är säker på att du inte når dina gränser:
För att göra det skriv gärna ett mail till: mtcont@microsoft.com
Beskriv ditt problem - använd fel från test
Skicka din Microsoft översättning API-ID - Detta är främst sättet kan jag inte göra det själv
Skriv din volym översättningar som skickas till service i tecken eller MB / timme och tecken eller MB / dygn
Senast redigerad av r.dziadusz; 05-10-11 på 11:16.