Din Microsoft oversettelse api ID er riktig, synes denne typen feil her: MSDN-utgave Vennligst lese den. Men din google test ser bra ut. Også hvis du pm kontoen acces jeg kunne søke for eventuelle interne problem
Din Microsoft oversettelse api ID er riktig, synes denne typen feil her: MSDN-utgave Vennligst lese den. Men din google test ser bra ut. Også hvis du pm kontoen acces jeg kunne søke for eventuelle interne problem
Sist endret av r.dziadusz; 03-10-11 på 08:45.
jeg ser men jeg har alltid bruke google stille og bruker api v2, så ville jeg alltid treffer mine grensen? Jeg har også ggogle api v2 som deteksjon
Forstår jeg deg riktig - du ikke bruker Microsoft? Det var ikke aldri slått på, på forumet din? Vær oppmerksom på at Microsoft har månedlige grenser, så for du når dine grenser du må vente til neste periode. Det er ikke daglig grense. Men hvis du aldri har brukt Microsoft før bør du ikke når grensen. Vennligst avklare - du ikke bruker det nå, eller du ikke bruke det hele tatt.
Michael, Jeg er for tiden ikke bruker Microsoft, har jeg vBET satt til å bruke Google Only, Detection Google API V2, Bruk Google API V2, før som jeg brukte V1, som kjører på linken for Microsoft nå produserer en oversettelse men sporadisk, hvis du vurdere å si at du er de månedlige grenser da selvfølgelig mine grenser ikke skal ennå være tilbakestilt til 1. november.
Jeg har min karakter grense for google satt til 100.000 perday så med mine innstillinger over når jeg når denne grensen og ikke lenger få resultater fra betalte google ville den gratis APIene deretter begynne å produsere resultater?
Grensene er ikke på vår side, men på Microsoft-side. Informasjon om at det er månedlige grense er tatt fra her: InvalidOperationException:: ID=3644.V2_Json.TranslateArray.2485281C
Ant du har rett Jeg gjorde litt feil - den fullstendige informasjonen er:
Så du har også hourly grenser. Sorry for lite desinformasjon - Jeg skal lese den mer nøye. Har Microsoft noen andre begrensninger - spør Microsoft. På dette tidspunktet er jeg ikke klar over om andre grenser. Hvis du fikk feilmeldingen skjemaet Microsoft så betyr det at du kommer noen av sine grenser. Ta kontakt med Microsoft for mer detaljert informasjon - det er dem som gir deg feil for passende forespørsel. Jeg kan ikke forklare dem. Det er tredje part. Ved feil tast feilmeldingen er forskjellig hva du kan bare sjekke.volum restriksjoner på fri bruk, på 4 millioner tegn i måneden og ikke mer enn 400K per time
Også oppmerksom på at det ikke behøver å være den første november - vi vet ikke detaljer om når nye tidsperioden er startet. Er det per kalendermåned, eller det er summen av de siste 30 dagene, eller annen måte ... Virkelig har ingen anelse om hvordan Microsoft klarer det - kan du spørre Microsoft om mer informasjon er nødvendig. Uansett om det er form siste 30 dager, så det ville tillate deg hver dag for å laget nye forespørsler (hvis du ikke brukte hele grensen i én dag).
Sist endret av vBET; 04-10-11 på 00:15.
OK Michael, jeg vil starte en funksjonsforespørsel, kan du merke denne tråden løste for meg som det ikke lenger tjener noe formål![]()
Jeg har prøvd å undersøke denne feilen mer nøye, men det er umulig.Starter oversettelse test MS
Test resultat: ï »¿" InvalidOperationException:: ID = 3641.V2_Json.Translate.365033CA "
Test feil:
Connection tid (ms): 237.756103516
Du må spørre Microsoft, fordi det kan også være interne microsoft-problemet, hvis du er sikker på at du ikke fått tak i dine begrensninger:
Hvis du vil gjøre som Skriv en epost til: mtcont@Microsoft.com
Beskriv ditt problem - bruk feil fra testen
Sende Microsoft oversettelse API-ID -Dette er hovedsakelig måten jeg ikke kan gjøre det selv
Skrive volumet av oversettelser sendes til tjenesten i tegn eller MB/time og tegn eller MB/dag
Sist endret av r.dziadusz; 05-10-11 på 11:16.