PDA

Visa fullständig version: Löste Problem med Style lastning ..

VGF
19-05-10, 23:03
Hade någon annan har problem med deras stil att inte läsa när du importerar XML?

Så fort jag importerar vBet XML-fil, är min stil / Hud helt bruten.

Inaktivera vBet rättar inte till det. Jag måste helt avinstallera XML-filen för saker att titta normal igen.

Det var samma resultat för alla stilar på mitt forum. Även standard vBulletin ett.

Dess driver mig till vansinne ...

VGF
20-05-10, 00:16
Nevermind ... dess fasta.

Jag hade -

Förvara CSS-formatmallen filer .... jag hade det som nr

Jag bytte den till Ja och nu allt fungerar bra. (Även 777'd lämplig mapp)

Någon hade samma fråga innan -

vBET
20-05-10, 17:13
Tack för vår notering. När vi chnged information av PM efter vBET installationen länkar till CSS genererades olika av vB själv. Nu vet vi hur att återge det - tack! Vi kommer att återge den på vår testserver och kontrollera att det inte några vBuletin fel - vBET bör inte involvera i CSS länkar generation, speciellt att du hade problem även med vBET funktionshindrade. Men vi kommer att undersöka den för att vara säker gör det är inte vårt fel och i fallet om det är vB men kommer vi att märka vB-team. Än en gång tack och hoppas att glädjen form med vBET ombord kommer att omfatta dessa små problem under din installation:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1