PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Problema amb la càrrega d'estil ..

VGF
19-05-10, 23:03
Algú més té un problema amb el seu estil de no carregar en importar l'XML?

Tan aviat com la importació VBET arxiu XML, el meu estil / la pell està completament trencat.

Desactivació de VBET no se soluciona. He de desinstal lar completament l'arxiu XML, perquè les coses es veuen normals de nou.

Va ser el mateix resultat per a tots els estils en el meu fòrum. Fins i tot el valor per defecte vBulletin una.

La seva tornant boig ...

VGF
20-05-10, 00:16
No importa ... El seu fix.

Tenia -

Botiga de fulls d'estil CSS com arxius .... jo el tenia com el nombre

Em va canviar a Sí i ara tot funciona bé. (També 777'd la carpeta corresponent)

Algú tenia el mateix problema abans que -

vBET
20-05-10, 17:13
Gràcies per la nostra nota. A mesura que chnged informació per PM després dels enllaços VBET instal lació de CSS s'ha generat de manera diferent per v si mateix. Ara sabem que la manera de reproduir - gràcies! Anem a reproduir en el nostre servidor de prova i comprovar que no un error vBuletin - VBET no ha d'implicar la generació d'enllaços en css, però sobretot que havia problema, fins i tot amb VBET amb discapacitat. No obstant això anem a investigar, per estar segurs és el que no és el nostre error i en el cas si es tracta de BB, però, ens adonarem d'equip v. Una vegada més gràcies i espero que forma l'alegria d'haver VBET a bord a cobrir aquests petits problemes durant la instal.lació:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1