PDA

Visa fullständig version: Behöver du hjälp att skriva en sida Användardiskussion Wiki för VBET användning



mickknutson
17-07-11, 08:06
Jag vill skapa en wiki-sida
översättning - Blinc Magazine:: BASE-hoppning, fallskärmshoppning och paragliding (http://www.blincmagazine.com/forum/wiki/translation)

Att mina användare kan läsa som hjälper dem att förstå hur man använder VBET.
De flesta av mina användare är icke-tekniska, så sidan verkligen måste vara generiska. Men sidan måste också översätta bra som jag redan har 10 + språken träffa min webbplats.

För alla dem som vill hjälpa, kan vi dela denna värdefulla resurs.

vBET
18-07-11, 11:21
Hej:)

Första - vänligen konfigurera vBET att känna igen språk automatiskt. Du hittar alternativet i vBET optioner i Admin CP. Jag kan inte säga just nu kommer det att fungera med wiki-innehåll - det beror inte lämpliga krokar används, men det kommer definitivt att fungera för alla vBulletin nytt innehåll (inlägg, bloggar, kommentarer grupp och så vidare).

När språkidentifiering fungerar - användarna bara skriva på sitt eget språk och vBET (med hjälp av Googles API) på lämpligt sätt markerar meddelandet.

Även se här för artikel om vBET BBCodes:

basketmen
22-07-11, 06:56
Ho du använder vaultwiki alltför

häftigt du kan göra vbet arbetar i vaultwiki sidor, jag är handikappande vbet i vaultwiki sidor, eftersom vbet inte fungerar i vaultwiki sidor

kan du dela din htaccess tack? så kanske vi kan göra det bättre

vBET
22-07-11, 11:33
Integration instruktioner för Vault Wiki:

Vid eventuella problem med integration - skriv där:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1