PDA

View Full Version: Hulp nodig heeft bij het schrijven van een gebruiker Wiki pagina voor VBET gebruik

mickknutson
17-07-11, 08:06
Ik wil een wiki pagina aan te maken
vertaling - BLINC Magazine:: BASE jumping, parachutespringen en paragliden (http://www.blincmagazine.com/forum/wiki/translation)

Dat mijn gebruikers kunnen lezen dat hen zal helpen begrijpen hoe ze VBET gebruiken.
De meeste van mijn gebruikers zijn niet-technische, zodat de pagina daadwerkelijk moet worden generieke. Maar de pagina moet ook goed te vertalen zoals ik al 10 + talen raken van mijn site.

Voor al diegenen die willen helpen, kunnen we allemaal deze waardevolle hulpbron.

vBET
18-07-11, 11:21
Hi:)

Eerste - gelieve configureren vBET om automatisch te herkennen taal. U vindt de optie in vBET opties in Admin CP. Ik kan niet zeggen op dit moment zal het werken met wiki inhoud - het hangt af heeft geen geschikte haken worden gebruikt, maar het zal definitief werken voor alle vBulletin nieuwe content (berichten, blogs, groep opmerkingen, enzovoort).

Wanneer taaldetectie werkt - gebruikers gewoon schrijven in hun eigen taal en vBET (met behulp van Google API) passend markeert het bericht.

Ook zie hier voor artikel over vBET BBCodes:

basketmen
22-07-11, 06:56
ho die u gebruikt vaultwiki te

geweldig je kunt vbet werken in vaultwiki pagina's te maken, ben ik het uitschakelen van vbet in vaultwiki pagina's, omdat vbet werkt niet in vaultwiki pagina's

kunt u uw htaccess alstublieft? dus misschien kunnen we het beter

vBET
22-07-11, 11:33
Integratie van instructies voor Vault Wiki:

In geval van problemen met integratie - schrijf er:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET Translator 4.10.1