Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 10 av 10

Tråd: Ett fikk VBET arbeider med Nginx som proxy

  1. #1
    Medlem
    Ble medlem
    November 2009
    Innlegg
    64

    Cool Ett fikk VBET arbeider med Nginx som proxy



    nettstedet mitt detaljer: -

    vBulletin 4.0.3 siste
    vBSEO 3.5.0 før utgivelse
    apache 2.2.x
    siste Nginx fullmakt til å tjene statisk innhold


    takk på forhånd

  2. #2
    Medlem
    Ble medlem
    November 2009
    Innlegg
    64

    Default

    aldri tankene jeg fikk det til å fungere, gjort noen endringer på serveren av min server admins

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Glad du har håndtert dette - uansett for andre: Ja vBET arbeider med Nginx (bekreftet på klient forum). I neste versjon reglene vil bli brukt i pakken. For nå bruke disse (må vedta til forumet katalogen):
    Code:
    location /forums/ {
    
    rewrite ^/forums/((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ /forums/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 last;
    
    rewrite ^/forums/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/ last;
    rewrite ^/forums/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/$2 last;
    
    
    if (!-e $request_filename) {
    rewrite ^/forums/(.*)$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php last;
    }
    
    }
    
    if ($request_filename ~ "\.php$" ) {
    rewrite ^/forums/(.*)$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php last;
    }

  4. #4
    Medlem
    Ble medlem
    November 2009
    Innlegg
    64

    Default

    er denne regelen for Nginx som proxy?

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    De er regler for Nginx. Jeg vet ikke er det en forskjell hvis du bruker det like proxy. Som jeg skrev fikk vi bekreftelse en av våre klienter som den kjører OK på Nginx. Har du noen problemer med disse reglene?

  6. #6
    Medlem
    Ble medlem
    November 2009
    Innlegg
    64

    Default

    Jeg tror disse reglene for Nginx som viktigste web server, har vi Nginx som fullmektig for Apache å tjene statisk innhold, tidligere når jeg traff oversetter jeg pleide å få gateway timeout feil, har min techs fikset det

  7. #7
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    OK så - beklager for forvirring og flott at du håndtert det. Kan du dele løsningen med andre?

  8. #8
    Medlem
    Ble medlem
    November 2009
    Innlegg
    64

    Default

    det var Nginx ventetid problemet, beklager jeg skrånende avslører mye siden den ble håndtert av forvaltningsselskap som bare svarte "det har blitt fikset" lol

  9. #9
    Medlem
    Ble medlem
    August 2010
    Innlegg
    83

    Default

    Text automatically translated from: Russian to: Norwegian
    Translated text
    God dag!

    Jeg har Nginx som proxy for å Apache, disse reglene ikke fungerer, kan du få error 500.
    Original text

  10. #10
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Vennligst åpne ny tråd for din sak og gi det mer detaljer - hvilke regler gjorde du bruke?
    Er du bruke messe - Nginx og Apache? Hvis du har Apache gjorde du forsøker å bruke .htaccess?

    Kan du beskrive det i egen tråd - dette er for andre kundens problem, og det er allerede løst.
    (på dette tidspunktet jeg se oversettelser jobber godt på forum - vennligst oppgi også å URL brutt side)

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •