Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 14

Tråd: \\ U200b \\ u200b

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Default \\ U200b \\ u200b

Jeg får \\ u200b \\ u200b i mitt tilfeldige spørsmål for gjestene fullføre registreringsprosessen. Jeg googlet det og det synes jeg ikke er alene. Alle sider jeg klikket på i resultatene bruker Vbet. Noen ideer hva som forårsaker dette \\ u200b \\ u200b ting?

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Jeg tror at dette er en vBET bug, så jeg må prøve det på min test forumet.
    Kan du forklare hva jeg bør gjøre for å reprodusere det på min test forum? (Vennligst - steg for steg).

Du kan også gi meg url til nettstedet ditt med eksempel.
    Thanks. Dersom det vil være en bug, vil jeg flytte den inn i feil seksjon og prøve å løse på min test forumet.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Hei.

Jeg har bare sett det skje på registreringssiden så å gjenta det du trenger bare å trykk 'Registrer' i min gjest meldingen du vil se det ved siden av "tilfeldige spørsmål '.
    PHP Code:
    www.xxxxx.com
    Sist endret av norku; 05-10-1113:34.

Ble medlem
    Mai 2010

Jeg gjorde en test konto (test_user - du kan slette den), og jeg la ikke merke til dette problemet. Kanskje jeg kan gjøre dette tilfeldig beskjed på min test forum? Hvordan gjøre det?

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Det synes å skje bare på tysk. Min unnskyldninger, bør jeg selvfølgelig har pekt det ut. Her er et eksempel:

Zufällige Frage: I welchem \\ u200b \\ u200bJahr haben DEM Zweiten Weltkrieg 2 beginnen? (Deutschland Angriffe Polen)?
    Sist endret av norku; 14-03-1110:02.

Ble medlem
    Mai 2010

ok men jeg ønsker å forberede den samme meldingen etter registrering på min testo forum - hvordan jeg kan gjøre det? hvor i admincp kan jeg gjøre det? all informasjon vil være nødvendig. Thanks
    Sist endret av kamilkurczak; 14-03-1110:42.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Snarere enn å kaste bort tiden din vil jeg lære å stille spørsmål på en slik måte at all informasjon er der i begynnelsen. Beklager Jeg bruker VSA - Avansert Registrering å sette tilfeldige spørsmål.

Ble medlem
    Mai 2010

ok, så jeg vil installere denne mod på min test forumet og teste den. Sannsynligvis må vi lage en integrasjon med denne mod.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Okay. Høres bra ut.

Ble medlem
    Mai 2010

fortsatt jobber med saken

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder