BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 14

Thread: \\ U200b \\ u200b

Senior Member

Default \\ U200b \\ u200b

Ek kry \\ u200b \\ u200b in my random vrae vir gaste wat die voltooiing van die registrasie proses. Ek het dit googled en wil dit voorkom asof ek nie alleen nie. All sites wat ek gebruik het in die resultate is met behulp van Vbet. Enige idees wat die oorsaak is van hierdie \\ u200b \\ u200b ding?

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Ek dink dat dit 'n vBET fout is, so ek het dit nodig om te probeer om op my toets forum.
    Kan jy verduidelik wat ek moet doen om dit op my toets forum om voort te plant? (Let asseblief - stap vir stap).

Jy kan ook vir my en URL van jou webwerf met voorbeeld.
    Dankie. As dit sal 'n fout wees, sal ek dit in' n fout artikel skuif en probeer om op te los op my toets forum.

Senior Member

Hi.

Ek het net gesien hoe dit gebeur op die registrasie bladsy sodat dit te herhaal, jy hoef net te slaan op "Register" in my gas boodskap sal jy sien dit langs 'random vraag'.
    PHP Code:
    www.xxxxx.com
    Laaste geredigeer deur norku; 05-10-11 op 13:34.

Ek het 'n toets rekening (test_user - jy kan dit verwyder) gemaak en ek het nie hierdie probleem in kennis. Miskien kan ek hierdie ewekansige boodskap op my toets forum? Hoe om dit te doen?

Senior Member

Dit blyk te wees gebeur slegs in Duits. Ek vra om verskoning, ek moet natuurlik het daarop gewys dat uit. Hier is 'n voorbeeld:

Zufällige Frage: In welchem \\ u200b \\ u200bJahr haben dem Zweiten tog Krieg 2 begin? (Deutschland Angriffe Pole)?
    Laaste geredigeer deur norku; 14-03-11 op 10:02.

ok, maar ek wil graag dieselfde boodskap voor te berei na registrasie op my testo forum - hoe kan ek dit doen? waar in admincp ek kan dit doen? Alle inligting sal nodig wees. Danksy
    Laaste geredigeer deur kamilkurczak; 14-03-11 op 10:42.

Senior Member

Eerder as om jou tyd te mors ek sal leer om vrae te stel in so 'n manier dat al die inligting is daar aan die begin. Jammer Ek is met behulp VSA - Gevorderde Registrasie die willekeurige vrae te stel.

ok, so ek sal hierdie mod installeer op my toets forum en toets dit. Waarskynlik moet ons nodig het om 'n integrasie met hierdie mod te maak.

Senior Member

Goed. Klink goed.

nog steeds op dit werk

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •