PDA

View Full Version: Løst Tittel oversettelse avkortet i vBadvanced (nyere emner)

mario06
25-06-10, 19:01
Dette er den siste temaene i vbadvanced ble innlegget skrevet helt på fransk og oversatt til italiensk, men som du kan se fra bildet tittelen er ikke komplett og shoud være: Wii Shift 04.03

http://img204.imageshack.us/img204/9100/30178761.jpg

Jeg har ingen bokstav / ord begrensninger i vBadvanced faktisk 57 bokstaver i titler er svært vanlig på forumet mitt.

vBET
25-06-10, 19:06
Mest sannsynlig har du satt svært kort maksimal brev for tittelen der (hvis det er enda konfigurerbar). Så hva hender det at vbadvanced kuttet tittelen så fra (mellomrom lagt for å unngå evaluering):
[L angtitle = fr] Wii [/ l angtitle]
igjen bare
[L angtitle = fr] W. ..

og vBET gjenkjenner brutt langtitle så den ferdig og oversette. Og Google oversettelse til fransk W. .. synes å være: W. ..

Det er det mest sannsynlig skjer. Hvis ja - da er det ikke noen bug. vBET fungerer helt fint, og du bare kutte tittelen til kort. Vennligst sjekk andre lange titler og telle hvor mange skilt de er kuttet, ser også for konfigurering av denne lengden (eller spør VBA lag).

Vennligst bekreft ikke det er passende forklaring og trenger du vår fremtid hjelp i dette problemet:)

mario06
25-06-10, 19:15
Problemet er Vbet, her anther eksempel på vBets auto oversatt og en vanlig en:

http://img16.imageshack.us/img16/7762/vbet.jpg

vBET
25-06-10, 22:20
Problemet er Vbet, her anther eksempel på vBets auto oversatt og en vanlig en:

http://img16.imageshack.us/img16/7762/vbet.jpg

Vær oppmerksom på at [l angtitle = fr] tar 14 tegn, så har [l angtitle = fr] i. .. gjør det 15 tegn fra originale tittel

I tittelen: [Guida] Free Unlock e. .. hvis ikke telle [Guida] (kan være noen prefikset ikke tittel) og deretter fra tittelen forblir du 13 tegn. Ikke sikker på hvorfor ikke 15 - kanskje algoritmen tar litt ekstra for prefikser.

For meg virker det som situasjonen beskrevet før. Men vi kan enkelt sjekke det. Vennligst:
1. Åpne filen / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Finn:

$output =& vbet_parseTitleGlobally($output,true);
3. Kommentar det - så bytt til:

//$output =& vbet_parseTitleGlobally($output,true);
4. Last opp filen til serveren og sjekke ikke oversatt side der du ser det (være logget inn i tilfelle gjest cache brukes)

Vennligst fortell hvordan det vil se ut da. Etter at angre endringene.

mario06
26-06-10, 09:49
I tittelen: [Guida] Free Unlock e. .. hvis ikke telle [Guida] (kan være noen prefikset ikke tittel) og deretter fra tittelen forblir du 13 tegn. Ikke sikker på hvorfor ikke 15 - kanskje algoritmen tar litt ekstra for prefikser.

[Guida] er ikke et prefiks det er en del av tittelen, som har 57 tegn inkludert mellomrom.

Vær oppmerksom på at [l angtitle = fr] tar 14 tegn, så har [l angtitle = fr] i. .. gjør det 15 tegn fra originale tittel

14 tegn (bbcode)
+
10 tegn inkludert mellomrom (tittel navn)
=
24 tegn (totalt)

så problemet er i vBet

1. Åpne filen / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Finn:
PHP Code:
$ Utgang = & vbet_parseTitleGlobally ($ utgang, true);
3. Kommentar det - så bytt til:
PHP Code:
/ / $ Utgang = & vbet_parseTitleGlobally ($ utgang, true);
4. Last opp filen til serveren og sjekke ikke oversatt side der du ser det (være logget inn i tilfelle gjest cache brukes)

Vennligst fortell hvordan det vil se ut da. Etter at angre endringene.

Jeg vil vente til en annen automatisk oversatt tråd vises

vBET
27-06-10, 00:14
Bare gjort noen test post, dvs. kopiere dette en som du beskrev i begynnelsen.

Vennligst laget denne bekreftelsen - vil vi be deg om tilgang til informasjon, sjekk den og løse når vi får bekreftelse på at det ikke er bare kutte tittelen for kort verdi

vBET
05-07-10, 07:12
Venter fortsatt på bekreftelse:)

mario06
06-07-10, 15:52
fungerte ikke, la oss si at før jeg fikk I. .. nå får jeg [l angtitle = sk] I. ..

vBET
07-07-10, 13:25
fungerte ikke, la oss si at før jeg fikk I. .. nå får jeg [l angtitle = sk] I. ..

Så som du ser deg alrady klippe det har til slike kort. Det er ikke vBET årsak - prøv den ved dissabling vBET - du vil få det samme. Spørsmålet er fordi mod kutt tittelen til slike kort ...

Vennligst bekreft at med vBET dissabled det er fortsatt så kort ([l angtitle = sk] I. ..) og også i slike tilfeller må du finne konfigurasjon for mod din som ville tillate å gjort denne kutte lengre eller spør personalet i vBadvanced til HEP deg med dette problemet.

mario06
14-07-10, 04:12
hvis jeg bare redigerer tittelen kopiere / lime inn tittelen fungerer da så det er vbet relatert.

kamilkurczak
14-07-10, 13:51
Vennligst bekreft at med vBET dissabled det er fortsatt så kort ([l angtitle = sk] I. ..)

hva om dette problemet med vBET dissabled?

mario06
14-07-10, 16:42
virker uten vbet

kamilkurczak
14-07-10, 17:25
ok, utforsker jeg problemet og prøve å løse

mario06
16-07-10, 16:17
ok, jeg venter.

hilsen

mario06
19-07-10, 14:43
venter fortsatt takk

vBET
20-07-10, 21:10
Hi - vennligst ta mitt unnskyldninger for lang evaluering tid. Dette var problemet startet av meg og gitt til Kamil løpet av min ferie tid. Så kanskje han var litt overbelastet. Akkurat nå er jeg tilbake og vil arbeide for å endelig lukke problemet:)

Jeg tror at det ville være best om vi bare sjekke den om bord, og rette det opp i stedet for å miste mer tid. Så kan du bare PM meg tilgang detaljer til ditt forum FTP og Admin CP. Også kan du gi meg nøyaktig URL til siden der jeg kan se dette problemet. Dersom det ikke er synlig akkurat nå - vennligst dikte det på noen test tråd - du vil fjerne den etter at vi korrigere problemet.

mario06
26-07-10, 13:34
ok, utforsker jeg problemet og prøve å løse

Eventuelle oppdateringer?

vBET
26-07-10, 20:15
Vær bare se på siste svaret - fordi vi ikke er i stand til å gjengi det på våre servere vi bedt deg for tilgang detaljer. Vi vil chcek og korrigere den på plass:)

mario06
05-08-10, 06:52
Jeg vil gjerne fikse det selv, gi meg noen alternativer slik at jeg kan prøve, når jeg klikker redigere tråd (jeg ikke røre noe) og trykk deretter lagrer alt fungerer fint som betyr at den viser riktig.

kamilkurczak
05-08-10, 10:53
ja, men Michał skrev i tidligere innlegg hans forslag til løsning. Fungerte ikke.
Vi kan ikke gjenskape dette problemet på vår test forum, er så veldig vanskelig å finne en god løsning.
Hvis vi vet hvor problemet ligger i koden, vil det være lett å finne en løsning.

mario06
05-08-10, 14:55
Kan ikke du gi meg noen andre løsninger? Jeg vil gjerne DoItMyself slik at i fremtiden vil jeg vite hva jeg skal gjøre uten å plage noen på hver oppdatering.

Som jeg sa alt jeg må gjøre for å fikse feilen, er å klikke edit (berøring ingenting) deretter lagre for å få tittelen fungerer korrekt. :)

vBET
06-08-10, 08:34
Jeg vil gjerne fikse det selv, gi meg noen alternativer slik at jeg kan prøve, når jeg klikker redigere tråd (jeg ikke røre noe) og trykk deretter lagrer alt fungerer fint som betyr at den viser riktig.

Hvis jeg forstår riktig - når tittelen er brutt, og du gjorde redigere og lagre uten å endre noe så er det korrigert? Og hvordan det ser ut for ny tråd - er er ødelagt eller OK?

Også - Jeg venter fortsatt på tilgang detaljer for å kunne løse dette problemet. I dette øyeblikk holder deg det selv. Vennligst PM tilgang detaljer så skal vi være i stand til å løse problemet og lukke den.

vBET
06-08-10, 08:39
Kan ikke du gi meg noen andre løsninger? Jeg vil gjerne DoItMyself slik at i fremtiden vil jeg vite hva jeg skal gjøre uten å plage noen på hver oppdatering.

Som jeg sa alt jeg må gjøre for å fikse feilen, er å klikke edit (berøring ingenting) deretter lagre for å få tittelen fungerer korrekt. :)

Nok en gang - vi trenger tilgang til forumet ditt. Vi må først finne årsaken til problemet for å kunne fikse det. Og vi vil se etter løsning som vil bli inkludert i neste utgivelse - så vi fyller finne for løsning som ikke vil kreve noen endringer i hver oppdatering.

På dette tidspunktet kan vi ikke gi deg DoItYourself løsning, fordi vi ikke har løsning, og du holder oss for å finne det. Hvis du ønsker å ha det løst - vennligst gi oss tilgang. Hvis du er klar om sikkerhetsspørsmål, så må du midlertidig regnskap for oss, eller endre passord til noe midlertidig, eller opprette teste forekomst av forumet med reprodusert problemet.

mario06
19-08-10, 08:48
Hvis jeg forstår riktig - når tittelen er brutt, og du gjorde redigere og lagre uten å endre noe så er det korrigert? Og hvordan det ser ut for ny tråd - er er ødelagt eller OK?

Også - Jeg venter fortsatt på tilgang detaljer for å kunne løse dette problemet. I dette øyeblikk holder deg det selv. Vennligst PM tilgang detaljer så skal vi være i stand til å løse problemet og lukke den.

For å gjøre det arbeidet.
1. Klikk rediger
2. Ikke gjør noe
3. Bare lagre
= Fungerer 100% betyr at ingenting er brukket!

vBET
21-08-10, 17:30
Så kanskje det er allerede løst og det du ser er det bare hurtigbufret dårlig resultat fra tidligere versjoner. Vennligst fortell hvordan det fungerer for helt ny tråd - er er resultat OK da (uten å gjøre dette dummy redigere trinn). Hvis OK da jeg tror at problemet ikke lenger eksisterer og vi kan lukke denne saken:)

kamilkurczak
27-08-10, 16:28
ikke noe svar - så jeg forstår at er løst. Hvis ikke kan du skrive her og jeg vil åpne denne tråden igjen.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1