View Full Version: Opgelos Titel vertaling kortgeknip vBadvanced (onlangse onderwerpe)
Dit is die onlangse onderwerpe in vbadvanced, is die pos geskryf geheel en al in Frans en vertaal in Italiaans, maar soos jy kan sien uit die foto van die titel is nog nie voltooi nie en lid-staat word: Wii Shift 04.03
http://img204.imageshack.us/img204/9100/30178761.jpg
Ek het geen brief / woord beperkinge in vBadvanced 57 letters in titels in werklikheid is baie algemeen op my forum.
Heel waarskynlik het jy het 'n baie kort maksimum letters vir die titel is daar (as dit is selfs konfigureerbare). Wat gebeur dit dat vbadvanced sny die titel van (spasies bygevoeg evaluering te vermy):
[L angtitle = fr] Wii [/ l angtitle]
net links
[L angtitle = fr] W. ..
en vBET erken gebreek langtitle sodat dit klaar en vertaal. En Google vertaling vir Frans W. .. blyk te wees: W. ..
Dit is wat die meeste waarskynlik gebeur. Indien ja - dan is daar nie 'n fout. vBET werk net mooi, en jy sny net die titel te kort. Maak asseblief seker ander lang titels en tel hoeveel tekens diegene wat gesny word, ook kyk vir die opset van hierdie lengte (of vra VBA span).
Bevestig nie dit is 'n gepaste verduideliking en het jy nodig om ons toekoms help om in hierdie uitgawe:)
Die probleem is Vbet, hier is helmknop voorbeeld van vBets outomaties vertaal en 'n gereelde een:
http://img16.imageshack.us/img16/7762/vbet.jpg
Die probleem is Vbet, hier is helmknop voorbeeld van vBets outomaties vertaal en 'n gereelde een:
http://img16.imageshack.us/img16/7762/vbet.jpg
Let asseblief daarop dat [l angtitle = fr] 14 tekens neem, dus met '[l angtitle = fr] i. .. maak dit 15 karakters van die oorspronklike titel
In jou titel: [Guida] Gratis Unlock e. .. indien nie toe [Guida] (kan sommige voorvoegsel nie titel) dan uit titel bly jy 13 karakters. Nie seker hoekom nie 15 - miskien algoritme neem 'n paar ekstra vir voorvoegsels.
Vir my is dit lyk soos die situasie beskryf voor. Maar ons kan dit maklik nagaan. Please:
1. Open lêer sluit / / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Search:
$output =& vbet_parseTitleGlobally($output,true);
3. Kommentaar dit - so vervang na:
//$output =& vbet_parseTitleGlobally($output,true);
4. Laai lêer bediener en gaan jou nie vertaal bladsy waar jy dit sien (in die geval van gas kas gebruik aangemeld word)
Vertel hoe dit dan sal lyk. Daarna het die veranderings ongedaan te maak.
In jou titel: [Guida] Gratis Unlock e. .. indien nie toe [Guida] (kan sommige voorvoegsel nie titel) dan uit titel bly jy 13 karakters. Nie seker hoekom nie 15 - miskien algoritme neem 'n paar ekstra vir voorvoegsels.
[Guida] is nie 'n voorvoegsel is dit deel van die titel wat 57 karakters insluitend spasies.
Let asseblief daarop dat [l angtitle = fr] 14 tekens neem, dus met '[l angtitle = fr] i. .. maak dit 15 karakters van die oorspronklike titel
14 karakters (BBCode)
+
10 karakters insluitend spasies (titel naam)
=
24 karakters (totaal)
sodat die probleem is in vBet
1. Open lêer sluit / / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Search:
PHP-kode:
$ Output = & vbet_parseTitleGlobally ($ uitset, true);
3. Kommentaar dit - so vervang na:
PHP-kode:
/ / $ Output = & vbet_parseTitleGlobally ($ uitset, true);
4. Laai lêer bediener en gaan jou nie vertaal bladsy waar jy dit sien (in die geval van gas kas gebruik aangemeld word)
Vertel hoe dit dan sal lyk. Daarna het die veranderings ongedaan te maak.
Ek sal moet wag totdat 'n ander motor vertaal draad verskyn
Net 'n paar toets post, dws n kopie van hierdie een wat jy aan die begin beskryf.
Asseblief, hierdie bevestiging gemaak - ons sal vra om vir jou toegang tot die details, nagaan en op te los wanneer ons kry bevestiging dat dit is net nie uitgeroei titel te kort waarde
Wag nog vir bevestiging:)
nie werk nie, kom ons sê dat voordat ek het I. .. Nou kry ek [l angtitle = SK] I. ..
nie werk nie, kom ons sê dat voordat ek het I. .. Nou kry ek [l angtitle = SK] I. ..
Dus as jy sien jy alrady sny dit het tot so 'n kort. Dit is nie vBET veroorsaak - probeer om dit deur die dissabling vBET - jy sal kry dieselfde. Die probleem is, want jou mod die titel tot so 'n kort sny ...
Bevestig asseblief dat met vBET dissabled dit is nog steeds so kort (l angtitle = SK] I. ..) en ook in so 'n geval vind u verstellings vir jou mod wat sal toelaat dat hierdie sny langer of vra personeel vBadvanced hep jy met hierdie probleem.
as ek net die titel kopie wysig / plak die titel werk toe so dit is vbet verwant.
kamilkurczak
14-07-10, 13:51
Bevestig asseblief dat met vBET dissabled dit is nog steeds so kort (l angtitle = SK] I. ..)
wat oor hierdie kwessie met vBET dissabled?
kamilkurczak
14-07-10, 17:25
OK, ek ondersoek die probleem en probeer om op te los
OK, ek wag.
met betrekking tot
Hi - neem asseblief my verskoning vir 'n lang evaluering tyd. Dit was kwessie begin deur my en tydens my vakansie tyd gegee aan Kamil. So miskien het hy n bietjie oorlaai was. Op die oomblik is ek weer terug en sal werk om uiteindelik naby die probleem:)
Ek dink dat dit die beste sou wees as ons dit net so op jou bord en korrek is dit in plaas van om meer tyd te verloor. Dus net PM my toegang tot die details van jou forum, FTP en Admin CP. Gee my presiese URL na die bladsy waar ek kan sien hierdie kwessie. Indien dit nie sigbaar is nie is nou fabriseer dit asseblief op 'n paar toets draad - jy sal dit verwyder nadat ons die probleem korrek.
OK, ek ondersoek die probleem en probeer om op te los
Enige updates?
Kyk net op die laaste antwoord - want ons is nie in staat is om voort te plant op ons bedieners, ons het jou gevra om vir toegang tot die details. Ons sal chcek en korrek is dit op die plek:)
Ek wil dit self op te los, gee my 'n paar opsies, sodat ek kan probeer, wanneer ek op draad (Ek raak niks doen nie) druk Stoor wysig alles werk goed wat beteken dat dit se shows reg.
kamilkurczak
05-08-10, 10:53
Ja, maar Michał geskryf het in vorige poste sy voorstel vir 'n oplossing. Werk nie.
Ons kan nie voortplant hierdie kwessie op ons toets forum is so baie moeilik om 'n goeie oplossing te vind.
Indien ons weet waar die probleem is in die kode is, sal dit maklik wees om 'n oplossing te vind.
Kan jy nie gee my 'n ander oplossings? Ek wil graag DoItMyself so dat in die toekoms sal ek weet wat om te doen sonder om enigiemand op elke update.
Soos ek gesê het al wat ek hoef te doen om die probleem op te los is kliek op Edit (raak nie aan iets) dan slaan die titel korrek werk te kry. :)
Ek wil dit self op te los, gee my 'n paar opsies, sodat ek kan probeer, wanneer ek op draad (Ek raak niks doen nie) druk Stoor wysig alles werk goed wat beteken dat dit se shows reg.
As ek reg verstaan - as titel is gebreek en jy het redigeer en te stoor sonder dat jy iets verander dan is dit reggemaak word? En hoe lyk dit vir 'n nuwe draad - is gebreek of OK?
Ook - ek is nog steeds wag vir toegang tot die details in staat wees om hierdie probleem op te los. Op die oomblik is jy hou dit self. PM toegang tot die details asseblief so sal ons in staat wees om die probleem op te los en dit sluit.
Kan jy nie gee my 'n ander oplossings? Ek wil graag DoItMyself so dat in die toekoms sal ek weet wat om te doen sonder om enigiemand op elke update.
Soos ek gesê het al wat ek hoef te doen om die probleem op te los is kliek op Edit (raak nie aan iets) dan slaan die titel korrek werk te kry. :)
Weereens - ons moet toegang tot jou forum. Ons moet eers die oorsaak van die probleem te vind om in staat wees om om dit op te los. En ons sal kyk vir die oplossing wat in die volgende uitgawe ingesluit word - so vul ons oplossing vind vir wat sal nie enige veranderinge in elke update vereis.
Op die oomblik kan ons nie gee jou DoItYourself oplossing, omdat ons nie oplossing het en jy hou ons vind dit. As jy wil dit opgelos is - gee ons toegang. As jy bewus is oor die veiligheid kwessies, dan kan jy maak tydelike rekeninge vir ons, of verander wagwoorde tot 'n paar tydelike, of skep toets byvoorbeeld van jou forum met gereproduseer kwessie.
As ek reg verstaan - as titel is gebreek en jy het redigeer en te stoor sonder dat jy iets verander dan is dit reggemaak word? En hoe lyk dit vir 'n nuwe draad - is gebreek of OK?
Ook - ek is nog steeds wag vir toegang tot die details in staat wees om hierdie probleem op te los. Op die oomblik is jy hou dit self. PM toegang tot die details asseblief so sal ons in staat wees om die probleem op te los en dit sluit.
Om te laat werk.
1. Kliek wysig
2. Niks doen nie
3. Net red
= Werk 100% wat beteken dat daar niks is gebreek!!
So miskien is dit al 'n oplossing is en wat jy sien is dit net Cached slegte gevolg van vorige weergawes. Neem asseblief vertel hoe dit werk vir 'n heeltemal nuwe draad - is die resultate is dan OK (sonder die maak van hierdie domkop wysig stap). As OK, dan dink ek dat die kwessie nie meer bestaan nie en ons kan die kwessie sluit in:)
kamilkurczak
27-08-10, 16:28
geen antwoord nie - so ek verstaan wat opgelos is. Indien nie, skryf asseblief hier en ek sal hierdie draad weer oop te maak.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):