PDA

View Full Version: Løst merkelig karakter i urls



badawidollah
21-05-10, 12:30
[Lang = VI] hello,

* Ron97 مباراة .. أي مكان آخر يمكن الربح? - العاب الجوال منتدى تحميل Mp3 موسيقى فيلم فيديو خلفية المشروع شركة إدارة الأعمال الكبار فوتوشوب يؤ

badawidollah
21-05-10, 12:31
Googlebot funnet et ekstremt høyt antall nettadresser på nettstedet ditt: Vennligst velg ditt språk Bel 19 mai 2010
Googlebot oppstod problemer under gjennomsøke nettstedet ditt Vennligst velg Språk Bel.
Googlebot registrerte ekstremt stort antall linker på nettstedet ditt. Dette kan indikere et problem med nettstedets URL struktur. Googlebot kan unødvendig være gjennomgå et stort antall ulike nettadresser som peker til identisk eller lignende innhold, eller krypende deler av nettstedet ditt som ikke er ment å være gjennomgått av Googlebot. Som et resultat Googlebot kan konsumere mye mer båndbredde enn nødvendig, eller ikke kan indeksere alt innholdet på nettstedet ditt.
Mer informasjon om dette problemet
Her er en liste av prøven webadresser med potensielle problemer. Imidlertid kan denne listen ikke omfatter alle problematisk webadressene på webområdet ditt.

* Ron95 Ron97
* À ¤ ¤ à ¥ à ¤ · En ¤ ¾ à ¤ ° A ¤ · En ¥ <à ¤ · En ¥ € PS3 250GB - à ¤ «à ¥ <à ¤ ° A ¤ ® à ¤ ® à ¥ <à ¤ ¬ à ¤ ¾ à ¤ ‡ à ¤ ² à ¤-à ¥ ‡ à ¤ ® à ¥ à ¤ · En ¤ à ¤ ® à ¤ ª à ¥ € 3 à ¤ μà ¥ € à ¤ ¡à ¤ ¿à ¤ · En ¥ < à ¤ · En ¤, à ¤-à ¥ € à ¤ ¤ à ¤ ® à ¥, à ¤ μà ¥ € à ¤ μà ¥ ‰ à ¤ ² à ¤ ª à ¥ ‡ à ¤ ª à ¤ ° A ¤ ª à ¤ ° A ¤ ¿à ¤ · En ¥ <a ¤ OEA ¤ · En ¤ ¾ à ¤ ª à ¥ à ¤ ° A ¤ ¬ à ¤, à ¤ § à ¤ · En ¤ μà ¥ à ¤ · En ¤ ¾ à ¤ ª à ¤ ¾ à ¤ ° à ¤ • à ¤, à
* U Ø § U † Ø ¨ USO ± Ø ³ oss USO º USO · O ® U ... Ø ³ Ø © Ø kr Ø'Ù ‡ Ø ± - U ... U † Ø ª Ø ¯ U ‰ Ø § U "Ø ¹ Ø § Ø · O § U" Ø ¬ UO § U "Ø ª Ø * U ... Usu" u ... Ø ¬ Ø § U † oss mp3 Ø § U "U USO ¯ Usu U ... UO ³ Usu, U ‰ Ø § U" u Usu "U ... Ø ® U" U USO © Ø § U "u ... Ø'Ø ± UO ¹ Ø'Ø ± ÙƒØ © Ø ¥ Ø · O § Ø ± Ø © Ø § U" Ø £ Ø ¹ U ... Ø § U "U UO ª ÙØ'ÙØ ¨ U, ØμØμ Ø § U "Ø * Ø · O § U" Ø ª oss

badawidollah
21-05-10, 12:51
RewriteEngine På

RewriteBase / forum /

RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. Nusantaraku \\. Org
RewriteRule (.*) http://www.nusantaraku.org/forum/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? TXT) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / forum / index.php [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / forum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

vBET
22-05-10, 23:20
Hva er innlegg først om?

Din. Htaccess ser fin og slik jeg ser det fungerer. Har du noen problemer med reglene?

Om Google MERK - eksempel på problematisk URL er ikke en nettadresse i det hele tatt. Er det noe brutt på post, eller det er som Google sender deg?

Også - Jeg så du allerede skrev i tråd der dette spørsmålet ble beskrevet. Vennligst brakk hint beskrevet der. Mostly:
1. Block irrelevant innhold av robots.txt
2. Sjekk gjør verktøy for webansvarlige viser deg i feil noen loopet URLer (loopet betyr at noen deler blir gjentatt igjen og igjen)

badawidollah
23-05-10, 08:02
1. gjorde
2. google ikke viser feil løkker url

VGF
23-05-10, 15:52
Kommentar disse områdene ut -


#RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
#RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
#RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
#RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

og prøv igjen. Du trenger ikke det to ganger. Og du trenger ikke denne linjen enten -


#RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA] (Allerede kommentert ovenfor)

^ ^ Ha den linjen der, brøt mitt forum. Det er ikke nødvendig.

Hvis det ikke virker ... også prøve å kommentere denne delen ut -



#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.nusantaraku\.org
#RewriteRule (.*) http://www.nusantaraku.org/forum/$1 [L,R=301]

Noen servere Dont krever det. Jeg måtte kommentere det ut også .. ellers forumet var blakk.

VGF
23-05-10, 15:59
Min vBet installasjonen er fullt funksjonelt med kun følgende i htaccess. -



RewriteEngine På
Alternativer + FollowSymLinks

# VBSEO Sitemap
RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? TXT) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]
# END

# VBET
# REGLER for SEO oversettelse forbindelser med vBSEO (må inkluderes før alle regler til vbseo.php)

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / $ 2 [L, QSA]



RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
# VBET Slutt

badawidollah
23-05-10, 17:22
nå, mine regler som dette

RewriteEngine På

RewriteBase / forum /

RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. Nusantaraku \\. Org
RewriteRule (.*) http://www.nusantaraku.org/forum/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? TXT) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / forum / index.php [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / forum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

# RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
# RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
# RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /
# RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]


vet ikke det fungerer eller ikke

vBET
23-05-10, 17:41
nå, mine regler som dette

...

vet ikke det fungerer eller ikke

Din regler ser fine. For å sjekke Fungerer det bare gå til den oversatte siden, og sjekken er det fungerer.

Du trenger ikke å fjerne vBSEO reglene - de som ikke er aktive uansett (vBET fanger alt før vBSEO). Også den første regelen er ok og bedre for SEO å ha det (styrkene omdirigere URL starter ikke med www å starte med www).

Jeg foreslår å ikke gjøre noen endringer i din. Htaccess filen før du winf at noe ikke fungerer, og i så fall må du først beskrive oss hva det er og vi vil gi deg støtte.

vBET
23-05-10, 17:42
1. gjorde
2. google ikke viser feil løkker url

1. Når - før eller etter Google post?

VGF
23-05-10, 19:29
I mine, jeg har ikke denne delen. Du har det to ganger -



RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]


vbseo.php ignoreres .... og for meg brøt det koden min hvis jeg forlot den der.

Michal ba meg om å fjerne, og nå er det fungerer fint.

badawidollah
24-05-10, 10:52
1. Når - før eller etter Google post?

før google email meg.
min indeksen ikke vokser som vanlig nå.
ser ut som google stopp fra indeksere web

VGF
24-05-10, 12:29
før google email meg.
min indeksen ikke vokser som vanlig nå.
ser ut som google stopp fra indeksere web

Det tar tid, bro. Jeg ville gitt den 2 til 3 måneder minimum.

Jeg har vært å analysere søkemotor SEO for som 10 år nå. Og det er ingen tvil om det tar tid for google å bestemme "endelig" plassering av sidene dine. Det vil svinge til høyere og lavere gradene i ukevis.

badawidollah
24-05-10, 12:53
I mine, jeg har ikke denne delen. Du har det to ganger -



vbseo.php ignoreres .... og for meg brøt det koden min hvis jeg forlot den der.

Michal ba meg om å fjerne, og nå er det fungerer fint.

RewriteEngine På

RewriteBase / forum /

RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. Nusantaraku \\. Org
RewriteRule (.*) http://www.nusantaraku.org/forum/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? TXT) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / forum / index.php [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / forum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

# RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
# RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

# RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
# RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
# RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /
# RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

håper det vil fungere

vBET
24-05-10, 20:06
før google email meg.
min indeksen ikke vokser som vanlig nå.
ser ut som google stopp fra indeksere web

Vær oppmerksom på at det er normalt og ønskelig at sidene er blokkert i robots.txt er fjernet fra indekser. Så i dette området kan du være rolig. Google indekserer din nytt innhold og kanskje fortsatt un-indeksering irrelevant innhold.

Det virkelige spørsmålet er hva dette Google meldingen var egentlig handler om. Er det mulig at Google skrev om innhold som du allerede blokkert, men ble ikke fjernet fra indekser ennå, eller det virkelig er noen sløyfe i URL-adresse som du ikke ser nå. I første tilfellet - det er ingenting å bekymre seg - irrelevante sider som blir sett av Google som duplisering av innhold vil bli fjernet i noen tid, og problemet er lukket. I andre tilfelle må vi finne loopet nettadresser - du vil definitivt finne dem i verktøy for webansvarlige før eller senere hvis slike finnes (vær oppmerksom på at verktøy for nettredaktører ikke vise deg faktiske data).

Også en flere hint - sørg for at du blokkert alle irrelevant innhold i robots.txt din Vennligst se her for eksempler:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-general-discussions/408-vbet-performance.html
Og vær klar at sidene er blokkert av robots.txt vil forsvinne fra indekser - dette er hvordan det er og hvordan det skal fungere.

På dette tidspunktet vet vi ikke andre grunner til at Google kan sende slik melding. Venter fortsatt på svar denne meldingen gitt i andre innlegg her er som det Google sende eller det var noe brutt med koding?

vBET
10-06-10, 22:46
Ingen respons - anses løst. Vær oppmerksom på det her hvis ikke:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vBET Translator 4.10.1