View Full Version: Løst virker ikke
bhanuprasad1981
01-03-10, 14:27
vbet virker ikke for mitt oppgraderte vBulletin: (
Translations by vBET translator 4.0.0
Powered by vBulletin™ Version 4.0.2
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.5.0 RC2
vennligst hjelp: (
Hallo.
Det er tydelig beskrevet at vBET 4.0.0 ikke fungerer med vBSEO ennå (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-announcements/432-vbet-4-0-0-released-beta.html).
Denne uken skal vi slipper vBET 4.1.0 som skal støtte BB Globs og CMS. Og neste vil vi gjort vBET utgivelsen som vil støtte vBSEO.
Så i dette øyeblikket må du deaktivere vBET og vent for versjon som vil støtte vBSEO. Det vil bli utgitt denne måneden:)
Beklager for ulemper - vi trodde at det var tydelig beskrevet at vBET 4.x vil støtte vBSEO i neste 2 utgivelser. Håper at det er OK for deg å vente litt for passende release:)
bhanuprasad1981
02-03-10, 19:53
Damm en stor feil jeg har gjort ved å oppgradere til 4.0 uten vbet: (, kan du prøve å få vBSEO støtte snart, siden jeg skal miste all internasjonal gjest: (
OK vi vil gi vårt beste. Mest sannsynlig vBET 4.1.0 vil bli lansert i dag / morgen. Etter det kjører vi for vBSEO 3.5:)
Mellomtiden kan du kjøre på gratis versjon 2.4.10 - det vil ikke oversette URL eller RSS, og det vil ikke støtte flerspråklige meldinger, men det vil oversette ditt forum. Du kommer tilbake til vBET 4.x når det vil støtte vBSEO - som vi håper vil bli veldig snart.
Så du kan deaktivere og vente, eller nedgradering. I andre tilfelle - må du avinstallere vBET helt før du installerer 2.4.x
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):