PDA

View Full Version: Opgelos nie werk nie

bhanuprasad1981
01-03-10, 14:27
vbet is nie vir my opgegradeer vBulletin werk nie: (

Translations by vBET translator 4.0.0
Powered by vBulletin™ Version 4.0.2
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.5.0 RC2

Please help: (

vBET
02-03-10, 19:49
Hello.

Dit is duidelik beskryf dat vBET 4.0.0 nie is besig met vBSEO nog nie (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-announcements/432-vbet-4-0-0-released-beta.html).
Hierdie week het ons release vBET 4.1.0 wat vB Globs en CMS sal ondersteun. En die volgende wat ons sal vBET release wat vBSEO sal ondersteun.

Dus, op hierdie oomblik aktiveer vBET en wag vir weergawe wat vBSEO sal ondersteun. Dit sal bekend gemaak word hierdie maand:)

Jammer vir jou ongerief - ons het gedink dat dit is duidelik beskryf dat vBET 4.x vBSEO sal ondersteun in die volgende 2-vrystellings. Hoop dat dit OK is vir jou bietjie te wag vir 'n gepaste vrylating:)

bhanuprasad1981
02-03-10, 19:53
Damm 'n groot fout wat ek gemaak het deur die opgradering na 4,0 sonder vbet: (, probeer asseblief om vbseo ondersteuning binnekort te kry, want Ek sal alle internasionale gas verloor: (

vBET
02-03-10, 19:55
OK ons sal ons beste gee. Heel waarskynlik vBET 4.1.0 vandag / môre sal bekend gemaak word. Daarna het ons hardloop vir vBSEO 3,5:)

vBET
02-03-10, 19:59
Intussen kan jy hardloop op gratis weergawe 2.4.10 - sal dit nie vertaal URL of RSS nie en dit sal nie veeltalige boodskappe ondersteun, maar dit sal vir jou 'n forum te vertaal. Jy sal terug 4.x te vBET wanneer dit sal vBSEO ondersteun - wat ons hoop baie gou sal wees.

So jy kan afskakel en wag, of af te skaal. In 2de saak - vBET heeltemal verwyder voor jy installeer 2.4.x

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1