View Full Version: vBET 4.0 kanskje ikke så fort
Hei.
Ærlig talt var vi klare i dag for utgivelse av vBET4.0.0 Det er et men - det ble testet på vBulletin4.0.1 Før produksjonen vi gjorde rask test under 4.0.2, og det viser seg at det er totalt kaos med URLer (redirections og koding).
Så akkurat nå er vi tuning vBET4.0.0 for vBulletin4.0.2 og det er mulighet for at vi må vente med utgivelsen til vB4.0.3 - oppdager vi alvorlig bug i vB4.0.2 som ikke tillater oss å slippe nå (Håndheve Canonical URL 'Streng - ikke fungerer for IE og Opera - vBulletin Forum - Prosjekter (http://www.vbulletin.com/forum/project.php?issueid=36408)).
Kanskje vil vi jobbe med vår egen løsning prøver å komme rundt dette problemet dersom vi løse andre URL problemstillinger som vises i vB4.0.2
De faste 250 bugs i den siste versjonen! Jeg kan forestille meg det heller vanskelig deveolping en omfattende mod hvis de gjør kanskje 700-800 kodeendringer løpet av de første 4-5 måneder av livssyklusen til vBulletin 4. Min strategi er ikke å berøre vBulletin 4 for flere måneder uansett.
De faste 250 bugs i den siste versjonen! Jeg kan forestille meg det heller vanskelig deveolping en omfattende mod hvis de gjør kanskje 700-800 kodeendringer løpet av de første 4-5 måneder av livssyklusen til vBulletin 4. Min strategi er ikke å berøre vBulletin 4 for flere måneder uansett.
Jeg er helt enig.
Jeg har tenkt å feste med 3,8 i lang tid ennå.
BB 4 i hovedsak vil aldri bli GOLD når du mener det du hadde før oppgradering (3.8) og hvordan alle disse nye bugs er retrospektivt påvirker andre standard funksjoner på BB når de ikke har selv blitt berørt, da mener jeg ingen endringer i kode.
Ingen vinn-situasjon, så det handler om 3.8. : D
Ja, det er en smerte å tilby programvare avhengig av noe som ikke er veldig stabil i kode ...
Uansett - etter noen dager med tester og finne og korrigere noen problemer, og også finne noen problemstillinger som må rettes opp ved BB-teamet som BB bug vi tror vi er klare for BETA versjonen. Det vil ikke være mulig å gå ut av beta stadiet så lenge vB4 vil ikke være gull, men de fleste ting går bra, og mange venter på vBET4.0 Så jeg tror vi er klare for det så mye som vi kan være i denne situasjonen;)
Selv om vi alle ønsker en solid system vB4, vente tålmodig inntil det ville fikse det vil fungere ordentlig .... Moment lenger enn til vB4 jeg ikke ville foreslå å flytte enda. Jeg tok feil jeg har oppgradert systemet mitt til 4: (
Selv om vi alle ønsker en solid system vB4, vente tålmodig inntil det ville fikse det vil fungere ordentlig .... Moment lenger enn til vB4 jeg ikke ville foreslå å flytte enda. Jeg tok feil jeg har oppgradert systemet mitt til 4: (
Ja - Jeg antar at ikke alle elsker vBulletin 4;) Men vi har fortsatt kunder som ønsker vBET for vBulletin 4 slik vi gir det:)
Vokser raskt, drivstoff, i håp om å gjøre detaljene i SEO
Vokser raskt, drivstoff, i håp om å gjøre detaljene i SEO
Ikke i det hele:) Husk at vi ikke gjør det fra grunnen av - vi har allerede jobber godt testet kode som vi bare måtte integreres med ny versjon av BB:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):