View Full Version: Løst Forum lenker problem igjen
Siden oppgradere til 3.3.0, er denne feilen igjen happening: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/248-forum-links-% 3D-feil-2.html
Den fikse vi kom opp med tidligere fungerer ikke lenger: (
Det skjer også med linker til våre brukere fotogalleri, så jeg har midlertidig aktivert 'Erstatt' Forum Lenker "med direkte linker til mål webadresser? Alternativet i vBSEO midlertidig (dette bryter min hit counter).
Du foretatt manuelle endringer i filen og under oppdateringen du overstyre det går tilbake til standard. Det er derfor det sluttet å fungere.
Beklager, men så lenge det ikke vil bli støttet offisielt du må holde den manuelt. Så bare du gjorde endringene igjen og TI vil fungere igjen.
Jeg vil gå for å se nærmere link som du peker på, og jeg vil sjekke muligheten for støtte til dette i neste versjon:) Jeg vil gi svaret der.
EDIT:
Jeg så det - prøv å bruke alternativet 'Ignorer URLer' i vBET hovedalternativer - det burde løse problemet og holde valgte URLene ikke sporet av oversettelse.
Takket-Jeg vil bruke alternativet. Jeg redid den manuelle endringer og det var ikke effektive, så jeg vil holde seg til ignorere urls alternativet.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):