View Full Version: Opgelos Forum Links problem weer
Sedert die upgrade na 3.3.0, is weer hierdie fout gebeur: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/248-forum-links-% 3D-mislukking-2.html
Die fix ons het met vorige werk nie meer nie: (
Dit gebeur ook met skakels na ons gebruikers foto gallery, so ek het tydelik in staat gestel om die "Vervang" Forum Links "met direkte skakels na die teiken URL's? "Opsie in vBSEO tydelik (Dit breek my hit counter).
U het handleiding veranderinge in die lêer en tydens die werk wat jy ignoreer dit gaan terug na die standaard. Dit is waarom dit opgehou werk het.
Jammer, maar so lank as dit nie amptelik ondersteun, jy sal dit met die hand te te hou. Dus net asseblief die veranderinge gemaak weer en ti sal weer werk.
Ek gaan om nader skakel wat jy wys, en Ek sal die moontlikheid van die ondersteuning van hierdie in die volgende uitgawe check te sien:) Ek sal die antwoord daar gee.
EDIT:
Ek het dit gesien - probeer asseblief gebruik opsie 'URL's Ignoreer "in vBET hoof opsies - dit behoort die probleem op te los en hou jou gekose URL's nie nagespoor deur vertaling.
Thanks-Ek sal gebruik maak van die opsie. Ek het die handleiding verandering redid en dit is nie doeltreffend nie, so ek sal hou by die URL's opsie ignoreer.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):