PDA

View Full Version: Løst Aktiver / Deaktiver vbet uten problemer

Simon Lloyd
26-05-11, 08:44
Hei, kan i deg neste versjon du gjøre det slik at minst for testformål vbet kan deaktiveres, hvis jeg deaktiverer det akkurat nå kan jeg ikke komme på min side i det hele tatt og må rote med. Htaccess ... etc i For å gjøre forumet brukbar.

Det bør være en måte å aktivere eller deaktivere vBET lett akkurat som mange andre mods, ville denne typen integrasjon være svært verdifullt for brukerne og feilsøkingsprogrammer.

kamilkurczak
26-05-11, 20:49
hello,

Først av alt - hvis du deaktiverer vBET - våre regler i htaccess ikke fungerer - hvorfor? fordi du ikke har flagget kode i url.

Dernest, hvis du har vBET integrert med vBSEO - vi ikke har noen alternativer - du kan bare erstatte gamle vBSEO filene igjen (vBSEO system har ikke kroker system).

på slutten - ditt forum etter deaktivere av vBET bør verk normal (helst blank skjermer, etc)
hvis du har en blank skjerm etter deaktivering av vBET - sjekk i din server loggfiler for noen feil - Vi vil sjekke det.

vBET
26-05-11, 22:20
Akkurat som Kamil skrev -. Når vBET er deaktivert reglene i htaccess ikke skal skade noe.

Også sant om vBSEO integrering - er det ingen kroker systemet slik fil endringer er nødvendig.

Dette er ikke funksjonen forespørsel. Funksjonshemmede vBET bør være ufarlig, hvis det ikke er det, så kan du rapport en feil og vi vil sjekke den:) Jeg flytter denne tråden til feil paragraf. Vennligst gi mer info (hvis du ser hvit skjerm, må det være feil i logger), så vil vi kunne arbeide på den.

Simon Lloyd
27-05-11, 07:58
Michal det ikke er en bug, dette er mitt poeng er det ingen måte å bare deaktivere vBET, vil andre mods ha:
Aktiver produkt?
Ja Nei

Og du ville velge den du ønsker, og deretter lagre i admincp, ikke denne funksjonen finnes ikke i vBET det er derfor jeg laget en FEATURE forespørsel, så du kan legge til at funksjonen i fremtiden:)

kamilkurczak
27-05-11, 10:17
Du kan aktivere eller deaktivere vBET i admincp-> plugins-> administrere produkter - har du de samme resultatene

Simon Lloyd
27-05-11, 10:41
Ok jeg akseptere det, men det ville være fint å ha den innenfor mod i vBET Main:)

kamilkurczak
30-05-11, 18:15
hva tror du at dette alternativer er nødvendig?

Simon Lloyd
30-05-11, 18:45
Jeg vet ikke hva andre mener Kamil, men for meg tror jeg det er spesielt for nye forumet eiere som ikke ville vite for å gå til Tillegg & Produkter> Behandle Produkter> deaktivere produktet, ville de bare se etter "slå den on / off "-alternativet i AdminCp> vBulletin Alternativer.

kamilkurczak
31-05-11, 20:55
hva om problemet etter deaktivering av vBET? kan du bekrefte at dette problemet fortsatt eksisterer?

Simon Lloyd
31-05-11, 21:01
Det eneste problemet som eksisterer når deaktivering vbet deretter reaktivere er at lang kodetagger er ikke lenger analyseres som dette jeg bare deaktivert vBET å prøve og deretter reaktivere og en tidligere analyseres [lang] taggen er ikke lenger analyseres eller oversatt

kamilkurczak
31-05-11, 21:13
ja, dvs rett - fordi dette lang kodene står i databasen (for å huske språk) og vBET parser er deaktivert.
Vennligst lage en ny tråd i Features Request med denne påstanden, er denne tråden løst, og jeg vil flytte det til avsnittet om feilsøking

Simon Lloyd
31-05-11, 21:20
Kamil, takket men lang tags nå ikke lenger vises den oversatte språk etter invalidiserende deretter aktivere vBET, med andre ord, vBET skrudd på igjen, men tidligere oversatt innlegg er ikke lenger oversettes?

kamilkurczak
31-05-11, 21:41
Hvis du deaktiverer vBET - Langs koder ikke er analysert,
hvis du aktiverer vBET igjen - Langs tags er analysert:)

bare hvis du har vBET deaktivert Langs koder ikke er analysert, og meldingen ikke oversatt:)

Simon Lloyd
31-05-11, 21:42
Etter vBET er deaktivert og aktivert igjen vedlikeholds-verktøy> Rebuild tråd informasjonen må kjøres for å reanalysering i [lang] tagger

Simon Lloyd
31-05-11, 21:44
Løst nå etter løpende vedlikehold verktøy, men det bør være noe som du putter i deg instruksjoner eller spørsmål:)

kamilkurczak
31-05-11, 21:49
takk for bekreftelsen:) løst nå

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1