Ver Versión Completa: Resolto Activar / Desactivar vbet sen problemas
Simon Lloyd
26-05-11, 08:44
Ola, a próxima versión que pode facer que polo menos con fins de proba vbet pode ser desactivado, se eu desactivalo agora non podo chegar ao meu sitio a todos e ten que xogar co htaccess. ... Etc en Para facer o foro utilizable.
Debe haber unha forma de activar ou desactivar vBET facilmente só como moitos outros mods, este tipo de integración sería moi valiosa para os usuarios e solucionar problemas.
kamilkurczak
26-05-11, 20:49
Ola,
Primeiro de todo - se desactivar vBET - as nosas regras no htaccess non están funcionando - por que? porque non ten o código de bandeira na url.
en segundo lugar, se ten vBET integrado con vBSEO - non temos todas as opcións - só se pode substituír arquivos vBSEO vello outra vez (sistema vBSEO non teñen sistema de garras).
ao final - despois de desactivar o seu foro de vBET debe funcionar normal (todas as pantallas en branco, etc)
se ten unha pantalla en branco despois da desactivación do vBET - comprobar nos seus arquivos de log do servidor para algúns erros - Nós imos comprobar iso.
Así como escribiu Kamil -. VBET cando está desactivada regras no htaccess non debe prexudicar nada.
Tamén é certo sobre a integración vBSEO - non hai sistema de ganchos para os cambios no ficheiro son necesarios.
Isto non é petición de recurso. VBET con discapacidade deben ser inofensivo, se non, entón por favor relación un erro e imos comprobar-lo:) Eu estou movendo esta fío para a sección erros. Por favor dea máis información (se ves a pantalla en branco, debe haber erro rexistros) de xeito que será capaz de traballar nel.
Simon Lloyd
27-05-11, 07:58
Michal non é un erro, este é o meu punto non hai xeito de simplemente desactivar vBET, outros mods terá:
Activar produto?
Si Non
E ten que seleccionar o que desexa e gardar no AdminCP, esta función non existe no vBET que é porque eu fixen unha proposta de recurso, de xeito que podes engadir esta funcionalidade no futuro:)
kamilkurczak
27-05-11, 10:17
pode activar ou desactivar vBET no AdminCP-> plugins-> xestionar produtos - ten os mesmos resultados
Simon Lloyd
27-05-11, 10:41
Ok eu acepto iso, pero sería bo telo dentro do mod en vBET principal:)
kamilkurczak
30-05-11, 18:15
¿Que pensas que esta opción é necesario?
Simon Lloyd
30-05-11, 18:45
Eu non sei o que outros pensan Kamil, pero para min eu creo que é especialmente para os propietarios de novo foro que non sabería ir a Plugins & Productos> Xestionar Productos> desactivar o seu produto, a maioría pode ollar para a virada "que on / off "na opción Opcións AdminCP> vBulletin.
kamilkurczak
31-05-11, 20:55
o problema despois de desactivar preto de vBET? se pode confirmar que esta cuestión aínda existe?
Simon Lloyd
31-05-11, 21:01
O único problema que hai cando desactivación vbet reactiva e que as etiquetas de código lang xa non son analizados como esta i só desactivado vBET probar e despois reactivar e unha previamente analizado [lang] tag xa non é analizado ou traducida
kamilkurczak
31-05-11, 21:13
si, iso é certo - porque esa etiqueta lang están en base de datos (para lembrar a linguaxe) e analizador vBET está desactivado.
Por favor, faga un novo segmento en solicitar recursos con esta proposición, esta discusión está resolto e vou mover para sección de solución
Simon Lloyd
31-05-11, 21:20
Kamil, grazas, pero as etiquetas lang agora xa non mostran a lingua traducida despois de desactivar, a continuación, reactivar vBET, noutras palabras, vBET está conectado novo, pero as mensaxes traducidas anteriormente xa non son traducidos?
kamilkurczak
31-05-11, 21:41
se desactivar vBET - tags langs non son analizados,
Se activa a función vBET unha vez - tags langs son analizados:)
só se ten vBET etiquetas desactivado langs non son analizados e mensaxe non traducido:)
Simon Lloyd
31-05-11, 21:42
Despois vBET é desactivada e activada de novo a ferramentas de mantemento> Rebuild información segmento debe ser executado, co fin de reanalisar o [lang] tags
Simon Lloyd
31-05-11, 21:44
Resolto agora despois de realizar ferramentas de mantemento, pero debe ser algo que puxo no seu instrucións ou FAQs:)
kamilkurczak
31-05-11, 21:49
grazas á súa confirmación:) resolto agora
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):