PDA

View Full Version: Hei veldig interessert! Ett spørsmål

El Caballo
18-09-10, 16:35
Hei, snakker jeg engelsk og Vårt forum er på engelsk for øyeblikket. Mitt spørsmål er, jeg forstår ikke noen ting om VBet,

1.So hvis en person besøk som snakker for eksempel tysk. Når han går til min side ... blir det automatisk i tysk?
2.Do de har å slå den over til deres språk?
3.Is det noe i deres språk som lar dem få vite å bytte?
4.Or ser de flagg og klikk?
5. Siste spørsmålet, når de går å lage et innlegg. Er retninger der forklarer hvordan du gjør det slik at deres språk oversetter? Eller er det automatisk?

Takk. Jeg er så veldig interessert i dette. Jeg er klar til å kjøpe nå. Jeg vil bare sørge for at alle skal jobbe hvordan jeg tror det vil. Plus Jeg bruker PhotoPost Pro Tournament og stiger, og noen få andre i forumet. Jeg ser PhotoPost Pro fungerer. Jeg håper mine andre plugins vil også!

El Caballo
18-09-10, 20:44
Hei igjen. Jeg har vært på besøk fora med VBet i dem. Og alle har en merke at oversetter ikke. Vi trenger virkelig som å oversette for oss. Også ordene 'register' "username" og "passord" oversetter aldri på noen forum jeg besøkte som hadde VBet installert. Betyr dette nyeste versjonen løse disse problemene?

El Caballo
20-09-10, 03:11
Hei ?********************

vBET
20-09-10, 11:58
Hei:)

Sorry for sent svar. Denne uken var jeg offline og Kamil er på ferie til slutten av denne måneden. Vanligvis vi støtter i helgene, hva du kan sjekke selv finne vår støtte meldinger fra andre helgene. Så man igjen beklager for denne:)

Svare på spørsmålene dine.
1. Du kan stille vBET alternativet slik tysktalende gjester vil automatisk bli omdirigert til tysk oversettelse (grunnleggende i nettleseren overskrifter).
2. De kan, men har ikke til - se første svar.
3. Jeg forstår ikke spørsmålet ...
4. Alle brukere se flagg og kan bytte til andre språk som helst.
5. Når brukere skriver i forskjellige språk, så vBET kan gjenkjenne melding språk (konfigurerbar).

Om andre plugins. Bare noen plugins krever spesiell integrasjon. De fleste plugins fungerer bra uten noen ekstra trinn.

Om ikke oversette "username" og "passord" - slik jeg ser det betyr på vårt forum. Bare sjekk japansk oversettelse. Ingen skrev tråd om problemer på dette området. Også oppmerksom på at vBET ikke oversette på dette tidspunktet innhold av knapper. Dette er den eneste synlige ting som ikke er oversatt nå, og grunnene er at knappene har innholdet innsiden av html-attributt i stedet for innsiden av html tag kroppen.

El Caballo
21-09-10, 03:52
Takk for svar. Jeg vil kjøpe nå ******

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1