PDA

View Full Version: Hi hyvin kiinnostunut! Yksi kysymys

El Caballo
18-09-10, 16:35
Hei, puhun Englanti ja Meidän foorumi on Englanti hetkellä. Kysymykseni on, en ymmärrä joitakin asioita vBET,

1.So jos henkilö vierailee joka puhuu esimerkiksi Saksan. Kun hän menee omalle sivulleni ... Onko se automaattisesti saksaksi?
2.Do heidän täytyy vaihtaa sen yli kieli?
3.Is siellä jotain heidän kielellään, jonka avulla he tietävät vaihtaa?
4.Or he näkevät liput ja klikkaa?
5. Viimeinen kysymys, kun he menevät tekemään post. Onko suuntiin siellä selittää miten se tehdään niin kieli kääntää? Vai onko se automaattinen?

Kiitos. Olen kovin kiinnostunut tästä. Olen valmis ostamaan nyt. Haluan vain varmistaa, että kaikki toimii miten minusta tulee. Plus Käytän PhotoPost Pro, Tournament ja tikkaat, ja muutamia muita foorumilla. Näen PhotoPost Pro toimii. Toivon muiden plugins tulee myös!

El Caballo
18-09-10, 20:44
Hei taas. Olen käynyt foorumeilla vBET niihin. Ja jokainen on huomannut, että ei käännä. Meidän on todellakin että kääntämään. Myös sanat 'Rekisteröidy' "username" ja "salasana" koskaan kääntää mihinkään foorumi Kävin että oli vBET asennettu. Onko tämä uusin versio korjaa nämä ongelmat?

El Caballo
20-09-10, 03:11
Hello ?********************

vBET
20-09-10, 11:58
Hi:)

Anteeksi myöhäinen vastaus. Tällä viikolla olin paikalla ja Kamil on lomalla asti tämän kuun lopussa. Yleensä tuemme viikonloppuisin, mitä voit tarkistaa itse löytää tukeamme viestejä muista viikonloppuisin. Joten yksi kerran anteeksi tämä yksi:)

Vastaan kysymyksiinne.
1. Voit määrittää vBET vaihtoehto niin saksankielisissä vieraat ohjataan automaattisesti Saksan kääntäminen (perus on selain headers).
2. Ne voivat, mutta ei ole pakko - katso ensimmäinen vastaus.
3. En ymmärrä kysymystä ...
4. Kaikki käyttäjät näkevät lippuja ja voi siirtyä muihin kielen milloin tahansa.
5. Kun käyttäjät kirjoittavat eri kielillä, sitten vBET voi tunnistaa viestin kielen (konfiguroitavissa).

Muista plugins. Vain joitakin plugins vaativat erityistä integraatio. Useimmat plugins toimivat hyvin ilman mitään lisätoimenpiteitä.

Tietoja ei kääntämällä "username" ja "salasana" - minun mielestäni kääntää foorumissa. Just tarkistaa Japanin käännös. Kukaan kirjoitti kierre asioista tällä alueella. Pyydämme myös huomaamaan, että vBET ei kääntää tällä hetkellä sisältöä painikkeet. Tämä on ainoa näkyvä asia, joka ei ole käännetty nyt ja syynä on, että napit ovat niiden sisältöä sisälle html määritteen sijaan sisällä html tag elin.

El Caballo
21-09-10, 03:52
Kiitos vastauksesta. Ostan nyt ******

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations