Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 26

Onderwerp: Titel vertaling verkort in vBadvanced (recente onderwerpen)

Senior Member

Exclamation Titel vertaling verkort in vBadvanced (recente onderwerpen)

Dit is de recente onderwerpen in vbadvanced, was de post volledig geschreven in het Frans en vertaald in het Italiaans, maar zoals je kunt zien van de foto de titel is niet volledig en zijn Shoud: Wii Shift 04,03

Ik heb geen letter / woord beperkingen in vBadvanced in feite 57 letters in titels komen zeer vaak voor op mijn forum.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Meest waarschijnlijk die u hebt ingesteld zeer korte maximale letters voor titel er (als het al is configureerbaar). Dus wat gebeurt er dat vbadvanced de titel zo gesneden uit (spaties toegevoegd om de evaluatie te voorkomen):
    [L angtitle = fr] Wii [/ l angtitle]
    enige overgebleven
    [L angtitle = nl] W. ..

en vBET herkent gebroken langtitle zodat het klaar is en te vertalen. En Google vertaling frans W. .. lijkt te zijn: W. ..

Dat is wat de meeste waarschijnlijk gebeurt. Zo ja - dan is er geen een bug. vBET werkt prima, en je gewoon knippen titel te kort. Gelieve de andere lange titels en tel tot hoeveel borden die worden gesneden, ook kijken voor de configuratie van deze lengte (of vraag VBA team).

Gelieve te bevestigen doet het passend is uitleg en heeft u nodig onze toekomst te helpen in deze kwestie

Senior Member

Het probleem Vbet is, hier is helmknop voorbeeld van vertaalde vBets auto en een regelmatige een:

Quote Oorspronkelijk geplaatst door mario06 View Post
    Het probleem Vbet is, hier is helmknop voorbeeld van vertaalde vBets auto en een regelmatige een:

Houdt u er rekening mee dat [l angtitle = fr] 14 borden neemt, dus met [l angtitle = nl] i. .. maakt het 15 karakters van de originele titel

In uw titel: [Guida] Gratis Unlock e... zo niet tellen [Guida] (Kunnen sommige voorvoegsel niet titel), dan uit de titel blijft je 13 tekens. Niet zeker waarom niet 15 - misschien algoritme kost wat extra voor voorvoegsels.

Voor mij lijkt het eerder beschreven situatie. Maar we kunnen gemakkelijk controleren. Please:
    1. Bestand openen / Includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
    2. Zoek:
    PHP Code:
    $output =& vbet_parseTitleGlobally($output,true); 
    3. Reactie het - zo te vervangen:
    PHP Code:
    //$output =& vbet_parseTitleGlobally($output,true); 
    4. Upload bestand naar de server en controleer je niet vertaald pagina waar je het ziet (ingelogd zijn in het geval van de gebruikte gast cache)

Vertel hoe het dan eruit zal zien. Na dat de aangebrachte wijzigingen ongedaan.
    Laatst bewerkt door vBET; 25-06-10 in 22:25.

Senior Member

In uw titel: [Guida] Gratis Unlock e. .. indien niet meegerekend [Guida] (kunnen sommige voorvoegsel niet titel), dan uit de titel blijft je 13 tekens. Niet zeker waarom niet 15 - misschien algoritme kost wat extra voor voorvoegsels.
    [Guida] is niet een prefix is het deel van de titel die is 57 tekens inclusief spaties.

Houdt u er rekening mee dat [l angtitle = fr] 14 borden neemt, dus met [l angtitle = nl] i. .. maakt het 15 karakters van de originele titel
    14 tekens (BBcode)
    +
    10 tekens inclusief spaties (titelnaam)
    =
    24 tekens (totaal)

dus het probleem is in vBet

1. Open file / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
    2. Zoek:
    PHP Code:
    $ Output = & vbet_parseTitleGlobally ($ output, true);
    3. Reactie het - zo te vervangen:
    PHP Code:
    / / $ Output = & vbet_parseTitleGlobally ($ output, true);
    4. Upload bestand naar de server en controleer je niet vertaald pagina waar je het ziet (ingelogd zijn in het geval van de gebruikte gast cache)

Vertel hoe het dan eruit zal zien. Na dat de aangebrachte wijzigingen ongedaan.
    Ik zal moeten wachten tot een andere auto vertaald thread verschijnt

Net wat test bericht, dat wil zeggen Kopieer deze een die je beschreven aan het begin.

Gelieve maakte deze bevestiging - zullen wij u vragen om toegang tot meer informatie, check it en op te lossen wanneer krijgen we de bevestiging dat het niet alleen titel gesneden te kort waarde

Wacht nog op bevestiging

Senior Member

werkte niet, laten we zeggen dat voordat ik I. .. Nu krijg ik [L angtitle = sk] I. ..
    Laatst bewerkt door mario06; 07-07-10 in 09:18.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door mario06 View Post
    werkte niet, laten we zeggen dat voordat ik I. .. Nu krijg ik [L angtitle = sk] I. ..
    Dus zoals je ziet je alrady hebt gesneden dergelijke korte. Het is niet vBET veroorzaken - probeer het dan door dissabling vBET - krijg je hetzelfde. De kwestie is omdat je mod snijdt de titel om dergelijke korte ...

Gelieve te bevestigen dat met vBET dissabled het is nog zo kort ([L angtitle = sk] I. ..) En ook in een dergelijk geval kunt u vinden configuratie van uw mod die het mogelijk maken om maakte dit snijden langer of vraag personeel van vBadvanced om HEP u met dit probleem.

Senior Member

als ik gewoon de titel bewerken copy / paste de titel werkt dan dus het is vbet gerelateerd.
    Laatst bewerkt door mario06; 14-07-10 in 04:16.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •