werkt zonder vbet
ok, verken ik het probleem en proberen op te lossen
ok, ik wacht.
wat betreft
wacht nog steeds bedankt
Hi - neem mijn excuses voor lange tijd de evaluatie. Dit is onderwerp gestart door mij en aan Kamil tijdens mijn vakantie tijd. Dus misschien dat hij nog klein was overbelast. Op dit moment ben ik terug en zal zich inspannen om eindelijk sluiten van de kwestie
Ik denk dat het beste zou zijn als we het te controleren op uw bord en corrigeren in plaats van te verliezen meer tijd. Neem dus gewoon PM me details toegang tot uw forum FTP en Admin CP. Ook geef me exacte URL naar de pagina waar ik kan dit probleem zien. Als het niet zichtbaar is op dit moment - gelieve fabriceren het op een aantal testen thread - je zult verwijderen nadat we juist het probleem.
Gelieve kijk maar eens op de laatste te beantwoorden - omdat we niet in staat om te reproduceren op onze servers vroegen we u om toegang tot informatie. We zullen chcek en corrigeren op plaats
Ik wil graag probleem zelf oplossen, geef mij enkele opties, zodat ik kan proberen, als ik erop klik draad (ik raak niets) en druk vervolgens op te slaan bewerken werkt alles goed, wat betekent dat het goed zien.
ja, maar Michał schreef in eerdere berichten zijn voorstellen voor oplossing. Werkte niet.
We kunnen niet dit probleem te reproduceren op onze test forum, dus is het erg moeilijk te vinden een goede oplossing.
Als we weten waar het probleem is in de code, zal het gemakkelijk zijn om een oplossing te vinden.