Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: gebruik van geolocatie of ip2location en andere suggesties

Lid

Default gebruik van geolocatie of ip2location en andere suggesties

Ik heb vuur vos in het Arabisch Dus toen ik uw site bezoeken zal ik doorverwijzen naar arabic lang>> Deze is ok
    maar ik heb ook met dat wil zeggen in het engels versie en het zal uw site gebruik in het engels versie
    is er weg om abilit toe te voegen aan bijkomende factor te brengen in dit door gebruik te maken geololcation of ip2location dat de beste standaard lang keuze zal ook voor de bezoeker die eerste keer naar de belangrijkste plaats

een ander ding:
    i requist om het imago van de gebruikte taal hoekje in de vertaalde pagina

Ook dat is belangrijk voor mij:
    wanneer de gebruiker kiezen voor de standaard oorspronkelijke taal van de site
    hij moet krijgen door de standaard wanneer het gebruik van de de site zonder een vertaling en hij wilt beantwoorden of toe te voegen draad: de taal optie is standaard voor hem: Voeg geen taal BBCodes

Lid

ook:
    snel antwoord in groep disscussion ik het zie, is niet ondersteund

en er zijn enkele bugs ik schreef erover:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...n-bug-url.html

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Bedankt voor uw adviezen en suggesties. Houd elke suggestie / bug report in een aparte thread - het maakt het beheer van deze veel gemakkelijker. En ook is er geen noodzaak te wijzen op andere onderwerpen die je - we zien deze en lezen we elke post in dit forum

Over uw suggesties:
    - Geologische locatie: als u reeds werd opgemerkt gebruiken we browser instellingen, en we wat die beter passen, omdat mensen kunnen worden van huis en als je gaat voor 2 weken naar andere landen het niet betekent dat je automatisch de hunne taal te kennen Ook zou treft niet alleen de prestaties, maar ook wij nagaan hoe het zou kunnen robots indexeren van uw pagina beïnvloeden. Zoals we weten robots maken geen gebruik van taal cookies, maar IP's die wijst een andere richting. Weet je zeker dat je robot wordt omgeleid?
    - Highlight foto's: toegevoegd in TODO lijst
    - Standaard taal hetzelfde als forum taal: in een dergelijk geval opties om BBCode toe te voegen worden knikken weergegeven (het hoeft niet zinvol, omdat zijn taal is hetzelfde ad forum taal) - dus ik begrijp het niet het probleem. Kunt u beschrijven meer?
    - Snel antwoord voor groepsdiscussie: toegevoegd in TODO lijst. Ik denk dat het moet al worden ondersteund, maar er kan een bug zijn of missen we ergens in de groepsdiscussie. OK zal zijn in 3.3.0.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Actieve vlag hoogtepunt gedaan - zal worden opgenomen in 3.3.0

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •