Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: hjælp geolocation eller ip2location og andre forslag

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Default hjælp geolocation eller ip2location og andre forslag

Jeg har ild ræv på arabisk, så når jeg besøger dit websted, det vil omdirigere mig til arabisk lang>> det er ok
    men jeg bruger også sige på engelsk version, og det vil bruge dit websted i engelsk version
    Der er væk for at tilføje abilit at gøre en ekstra faktor, at dette ved hjælp af geololcation eller ip2location der vil også øge den bedste standard lang valg for Vistor der første gang besøger hovedsiden

en anden ting:
    Jeg selv ønsker det for at highlite billedet af det anvendte sprog i oversat side

også, hvilket er vigtigt for mig:
    når brugeren vælger den standard originalsproget af hjemmesiden
    han skulle komme forbi standard, når bruge sitet uden nogen form for oversættelse, og han vil svare eller tilføje tråd: sproget indstilling er som standard til ham: Du må ikke tilføje sprog BBCodes

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

også:
    hurtig svar i gruppe disscussion jeg ser det, er ikke støtte

og der er nogle fejl jeg skrev om det:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...n-bug-url.html

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Tak for dine meninger og forslag. Vær stærkt enkelte forslag / fejlrapport i separate tråd - det vil gøre styringen af de meget lettere. Og ligeledes er der ingen grund til at pege på andre dit indlæg - vi ser dem, og vi læser alle indlæg i dette forum

Om dit forslag:
    - Geologiske placering: som du allerede bemærket, vi bruger browser-indstillinger, og vi ting, der passer bedre, da folk kan være ude af hjemmet, og hvis du går til 2 uger til andet land det ikke betyder, at man automatisk kender deres sprog Også ville det påvirker ikke kun præstation, men vi også overveje, hvordan det kunne påvirke robotter at indeksere din side. Som vi ved robotter ikke bruge sproget cookies, men har IP-er, der peger på en vis retning. Er du sikker på du vil robot bliver omdirigeret?
    - Fremhæve billeder: tilføjet i TODO listen
    - Standardsprog samme som forum sprog: i så fald muligheder for at tilføje BBCode er nikke vises på alle (det ikke har mening, da hans sprog er samme annonce forum sprog) - så jeg forstår ikke spørgsmålet. Kunne du beskrive det mere?
    - Hurtig svar til gruppediskussion: tilføjet i TODO listen. Jeg synes, det bør være allerede støttet, men der kan være nogle fejl eller vi savner et sted i gruppediskussion. Vil blive OK i 3.3.0.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Aktive flag fremhæve gjort - vil indgå i 3.3.0

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •