Ik zag net dat wanneer een lid met behulp van een andere taal dan standaard, en hij iemand citeert dan, de offerte is niet vertaald.
Zie dit bericht:
Windows 7 thema's: Ultra Dark door tono3022
Gelieve. Dank.
Ik zag net dat wanneer een lid met behulp van een andere taal dan standaard, en hij iemand citeert dan, de offerte is niet vertaald.
Zie dit bericht:
Windows 7 thema's: Ultra Dark door tono3022
Gelieve. Dank.
Ja-quote is niet vertaald en het is gecorrigeerd. Dit komt omdat je kan schrijven in het Frans en citeer iemand die aan het schrijven is in het Pools - zijn tekst kan niet worden behandeld als de Franse en stuur met de rest van je post de vertaling. Dus citaat wordt genegeerd binnenkant van BBCode lang, en de geciteerde tekst moeten hebben een eigen lang bbcode. En dat was het probleem op uw voorbeeld - geciteerde tekst moet binnen worden van zijn eigen lang bbcode maar het was niet.
Ik heb al gecorrigeerd op uw forum - als je het vergelijkt met de versie voor het bewerken van je zult het verschil zien
Heb je hier nodig hebt niet meer helpen?
OK geweldig, bedankt. Dus u gecorrigeerd het op CreativX toch? Hoe kan ik deze corrigeren op mijn andere forum?
Ik bewerkte het bericht. Het probleem was dat de geciteerde tekst veronderstel dat in zijn eigen lang bbcode, maar dat was het niet. Er is niets op te lossen. Als zoiets gebeurt (omdat Google niet in de juiste taal te herkennen) en er is geen geschikte lang bbcode, dan moeten handmatig worden toegevoegd. Dat is het.
Heeft u nog meer van dergelijke berichten?