Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 6 van 6

Onderwerp: vBET tijdens de registratie in VB4 maakt gebruik van tabellen

Lid

Exclamation vBET tijdens de registratie in VB4 maakt gebruik van tabellen

Hi

In het registratieformulier op vBulletin 4.x serie vBET maakt gebruik van tabellen voor de taal opties om uit te kiezen.

VB4 is gratis tafel en naast de bug die een taal-optie is gepositioneerd aan de linkerkant plaats waar enige instelling die namen moeten worden het moet geen tabellen te gebruiken.

Ik kan het niet vinden van de sjabloon of de code een deel waar "vbet_language_options" zodanig gedefinieerd dat ik het kan veranderen het zelf.

Geef een fix die geen tabellen gebruiken op VB4

Heel erg bedankt

StarBuG

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hi

Eigenlijk generatie van de standaard taal opties voor het inschrijfformulier is hardcoded in / Includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php in funcition vbet_register_form_complete.

Behulp van passende structuren HTML is geen bug. Het is ook niet een probleem, omdat alles werkt prima. Dus ik zet dit op verzoeken sectie functie.

Houdt u er rekening mee dat het het beste ding om juiste tool voor juiste baan. We presenteren taalopties in kolommen en voor deze tafels zijn juiste tool. Er is absoluut niets mis, dan is het prima.

Ook is het niet zo dat vBulletin 4.x is vrij van tafels - het maakt gebruik van het een stuk. Gewoon ga dan naar uw Admin CP en in templates op zoek naar <Table...

Op dit moment is deze verandering verzoek wordt afgewezen als verandering die extra waarde geeft. Als je specifieke suggesties hoe je zou willen hebben kunnen we weer overwegen. Nog steeds houd in gedachten dat de juiste gebruik van HTML-structuren niet is een bug

Lid

99% van alle styling in de frontend gebruiker is niet het gebruik van tabellen.
    In het registratieformulier alleen het vBET deel is het gebruik van tabellen.
    vBulletins registratie opties zijn allemaal weergegeven via CSS.

Daarnaast is het nog steeds een bug die een taal optie wordt weergegeven aan de linkerkant
    waar alleen de titel van de instelling zou moeten zijn.

Als u geen rekening met het verwijderen van het gebruik van tabellen in ieder geval vast de weergave kwestie van
    een taal getoond worden aan de linkerkant onder de naam van de instelling.

Zie hier voor een demo van het probleem: Bei Patientenfragen.net - wir haben sterven Antworten Registreer

Dank u

StarBuG

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Houdt u er rekening mee dat het wordt weergegeven als deze in doel. De meeste van gebruikers gebruik maken van alle 52 talen en willen het weer te geven in vier kolommen, dus we weergeven in hele beschikbare ruimte te maken past daar.

Hoe dan ook - zullen we nagaan hoe het eruit zal zien wanneer het zal alleen worden geplaatst in 2e kolom (net als andere opties en beschrijvingen) en ten minste zullen wij u tips hoe te veranderen

Lid

Dank u.

Vooruitblikkend naar de fix.

Ik ben een perfectionist als het gaat om mijn forums en iets kleins als dit stoort me veel

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Hallo starBug,

Ik heb een tip voor je. U moet zetten onze tabel in <div class="rightcol"> </ div>

Wat moet u doen?
    1. maak een kopie van dit bestand: forum root / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php

2. Zoek in dit bestand
    PHP Code:
    function vbet_register_form_complete(&$customfields_profile, &$show) { 
    3. in deze functie vinden:
    PHP Code:
    $vbet_language_options '<table class="multifield group" cellpadding="4" cellspacing="1" border="0"><tr>'
    en vervangen door:
    PHP Code:
    $vbet_language_options '<div class="rightcol"><table class="multifield group" style="width: 100%" cellpadding="4" cellspacing="1" border="0"><tr>'
    4. in deze functie vinden:
    PHP Code:
    $vbet_language_options .= '</tr></table>'
    en vervangen door
    PHP Code:
    $vbet_language_options .= '</tr></table></div>'
    EDITED
    ziet er goed uit nu zo zal worden opgenomen in de volgende release-

Bedankt
    Laatst bewerkt door kamilkurczak; 10-11-10 in 15:30.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •