PDA

View Full Version: vBadvanced Dynamics-integratie



vBET
14-11-09, 15:05
Te integreren vBET met VBA Dyna je moet gewoon een extra en gratis plugin te installeren. Je kunt het downloaden van gehechtheid in dit bericht. De installatie is zeer eenvoudig - gewoon bestanden uploaden, installeren product bestand en maken weinig wijzigingen in de configuratie in vBET - alle details zijn opgenomen in het pakket.

Sinds ondersteund: vBET 3.2.0
Getest op: vBAdvanced Dynamics 1.2.0

Wat deze plugin geeft je:

Meertalige steun van de gemeenschap - gebruikers zullen in staat zijn om gegevens te schrijven in verschillende talen
Ondersteund automatische bericht taaldetectie
Ondersteunt door de gebruiker standaard taal in editors
Gebruikersnamen worden niet vertaald in

Bladeren categorie
Lid categorieën
Dyna postbit
Toegang

vBET
21-11-09, 18:42
Nieuwe versie ondersteunt automatische boodschap taaldetectie.

Vereist vBET 3.2.0 en hoger

muratcan25
24-12-09, 15:58
Ja, ik denk dat het probleem zal niet plug-ins geladen

yahoooh
30-12-09, 22:51
als ik klik op de attachement
zal het lege pagina geven

vBET
31-12-09, 16:58
Bedankt voor de noot - dit moet neveneffect van de server verhuizen ik zal het opnieuw uploaden zijn.

En nu is het beschikbaar:)

yahoooh
20-01-10, 01:43
kan je plz nagegaan of de Reacties en nieuwe inzendingen zullen hebben dezelfde kenmerken als wat we zien in draden van het forum
gebruiker kan antwoorden met zijn moeder taal en de vbet zal vertaald worden naar anderen afhankelijk zijn in hun talen

vBET
21-01-10, 16:16
Ja - het zal:) Dit is vrij toe te voegen aan vBET 3.x - probeer het maar:)

tavenger5
03-03-10, 18:49
Om een of andere reden alleen de home page van mijn vbDynamics werkt. Bericht pagina's resulteert in een 404 en categorie pagina's niet langer onder de dynamiek map (niet volgen van de home page). Ik volgde de instructies. Is er iets anders wat ik moet doen? Ik gebruik de Spider Friendly URL's optie. Doe de herschrijfregels in de dynamiek map moeten worden aangepast?

vBET
03-03-10, 20:46
Om een of andere reden alleen de home page van mijn vbDynamics werkt. Bericht pagina's resulteert in een 404 en categorie pagina's niet langer onder de dynamiek map (niet volgen van de home page). Ik volgde de instructies. Is er iets anders wat ik moet doen? Ik gebruik de Spider Friendly URL's optie. Doe de herschrijfregels in de dynamiek map moeten worden aangepast?

Kunt u PM me je forum adres. Ik wil weten welke versies u gebruikt en welke soort vertaling links.

tavenger5
03-03-10, 22:08
PM'ed u **********..

vBET
22-06-10, 23:01
Pakket bijgewerkt. Versie niet veranderd, want slechts 3 extra bestanden voor vlaggen zijn toegevoegd die kan worden genomen van de laatste vBET versie - hier toegevoegd voor de gebruikers gemak.
Als u op de hoogte te vBET 3.3.4 uw vlaggen kunnen stoppen met werken op de VBA-Dynamics - net eerste integratie stap terug (uploaden van foto's) en het zal worden opgelost:)

yahoooh
13-11-10, 08:11
is er update versie voor vba 2.0.x laatste versie en vBulletin 4.0.x
zoals u weet versie op oude vBulletin zal niet werken met de nieuwe

kan u een update en ik kan zorgen voor de dynamiek om alleen te testen
bedankt

vBET
14-11-10, 06:10
Op dit moment hebben wij geen ondersteuning voor VBA vB4.0
Wij ondersteunen het voor vB3.8 omdat een van onze gebruikers gaf ons de toegang tot het forum met VBA (die wordt betaald als mod herinner ik me). We hebben geen licentie voor VBA-2.0.x

Ook kunt u in de toekomst te beschrijven kwesties in verband met vB4.0 in afdelingen voor vBET4.x:)

anand
31-01-12, 05:47
Opnieuw hebben we dit probleem met de nieuwste versies & het bestand is niet beschikbaar op uw server

http://www.architectpavilion.com/vbet_missing_images.jpg

http://www.architectpavilion.com/vbet_file_error.jpg

VB - huidige versie: 4.1.0
Dynamics - huidige versie: 2.1.3 RC1
vbenterprisetranslator-huidige versie: 4.4.6


bedankt
anand

r.dziadusz
01-02-12, 11:27
Hi,
Open nieuwe thread in ons forum. Ook zal meest waarschijnlijk hebben we voor het bewerken van de plugin omdat:

Op dit moment hebben wij geen ondersteuning voor VBA vB4.0

Open nieuwe thread

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations