PDA

Ver Versión Completa: vBadvanced Dynamics integración



vBET
14-11-09, 15:05
Para integrar vBET con VBA Dyna ten que instalar só un plugin adicional e gratuíta. Podes baixa-lo do anexo neste post. A instalación é moi fácil - pode subir arquivos, instalar o ficheiro do produto e facer cambios na configuración pouco en vBET - todos os detalles están incluídos no paquete.

Apoiado dende: vBET 3.2.0
Proba en: vBAdvanced Dynamics 1.2.0

O que este plugin pode darlle:

Apoio da comunidade multilingüe - os usuarios serán capaces de escribir entradas en diferentes linguas
Soportados detección automática de idioma mensaxe
Soporta a linguaxe estándar de usuario en editores
Nomes de usuarios non serán traducidos en

Categoría Navegación
Categorías membro
Dyna postbit
Entrada

vBET
21-11-09, 18:42
Nova versión soporta detección automática de idioma mensaxe.

Require vBET 3.2.0 e superior

muratcan25
24-12-09, 15:58
Si, eu creo que o problema non pode cargar plugins

yahoooh
30-12-09, 22:51
Cando premo sobre a ligazón attachement
vai dar páxina en branco

vBET
31-12-09, 16:58
Grazas pola nota - que debe ser efectos secundarios do servidor movendo vou cargalo outra vez.

E agora está dispoñible:)

yahoooh
20-01-10, 01:43
podería plz comprobado os replys e novas entradas terán as mesmas características como o que vemos nos temas do foro
usuario pode responder coa súa lingua nai eo vbet será traducido a outros dependen nas súas linguas

vBET
21-01-10, 16:16
Si - ela vai:) Este é libre para engadir vBET 3.x - só probalo:)

tavenger5
03-03-10, 18:49
Por algunha razón só a páxina principal da miña vbDynamics funciona. Resultados pos páxinas nun 404 e páxinas da categoría xa non inclúen o cartafol dinámica (non seguimento de páxina principal). Eu seguín as instrucións. Hai outra cousa que eu teño que facer? Está a usar a opción URL Araña Amiga. Facer a reescribir as regras na dinámica cartafol ten que ser modificada?

vBET
03-03-10, 20:46
Por algunha razón só a páxina principal da miña vbDynamics funciona. Resultados pos páxinas nun 404 e páxinas da categoría xa non inclúen o cartafol dinámica (non seguimento de páxina principal). Eu seguín as instrucións. Hai outra cousa que eu teño que facer? Está a usar a opción URL Araña Amiga. Facer a reescribir as regras na dinámica cartafol ten que ser modificada?

Podes por favor PM me seu enderezo foro. Eu quero saber que as versións que está a usar e que tipo de conexións de tradución.

tavenger5
03-03-10, 22:08
PM'ed ti **********..

vBET
22-06-10, 23:01
Paquete actualizado. Versión non cambiou, xa que só 3 arquivos adicionais para bandeiras, onde engadiu que tamén pode ser tirado de liberación vBET pasou - dixo aquí para conveniencia dos usuarios.
Se actualizou a 3.3.4 vBET súas bandeiras poden deixar de traballar no VBA Dynamics - acaba de facer o paso de integración primeira vez (subir imaxes) e será resolto:)

yahoooh
13-11-10, 08:11
hai actualización da versión 2.0.x VBA última versión 4.0.x e vBulletin
como vostede sabe sobre vBulletin versión vella non funcionará co novo

podería actualiza-lo e podo achegar a Dyna para probar só
grazas

vBET
14-11-10, 06:10
Neste momento non apoiamos VBA para vB4.0
Apoiamos-lo vB3.8 porque un dos nosos usuarios nos deu acceso ó foro VBA (que é de pago mod que eu me lembre). Nós non temos licencia para VBA 2.0.x

Tamén, no futuro, por favor describa as cuestións relacionadas coa vB4.0 en seccións para vBET4.x:)

anand
31-01-12, 05:47
Outra vez temos este problema coas versións máis tardías & o ficheiro non é dispoñíbel no voso server

Http://www.architectpavilion.com/vbet_perdendo_imaxes.jpg

Http://www.architectpavilion.com/vbet_erro_de ficheiro.jpg

VB - Versión Actual: 4.1.0
Dinámica- Versión Actual: 2.1.3 RC1
vbenterprisetranslator -Versión actual: 4.4.6


grazas
Anand

r.dziadusz
01-02-12, 11:27
Ola,
Compracer fío novo aberto no noso foro. Tamén máis probabelmente teremos que editar plugin becouse:

Neste momento non apoiamos VBA para vB4.0

Compracer fío novo aberto

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1