View Full Version: Opgelost Gebruik Volledige File Cache voor de gasten (BETA!)
wanneer deze wordt ingeschakeld gasten cant kiezen voor stijl: p
kamilkurczak
29-07-10, 14:50
ok, bevestigd.
Ik gereproduceerd het op mijn test forum. Nu gaan we werken aan een oplossing. We zullen proberen op te lossen.
een oplossing voor dit? Ik moet dit cache optie te gebruiken in plaats van de db
Ja. Het is al opgelost en zal worden opgenomen in de volgende release. Voor een snelle fix:
1. Bewerk het bestand / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php
2. Zoek:
return DIR.'/'.VBET_GUEST_CACHE_DIR.'/'.($_REQUEST['language'] ? $_REQUEST['language'] : $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumlanguage']).'/'.$filename.'.html';
3. Vervangen door:
return DIR.'/'.VBET_GUEST_CACHE_DIR.'/'.($_REQUEST['language'] ? $_REQUEST['language'] : $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumlanguage']).'/'.$filename.$vbulletin->userinfo['styleid'].'.html';
4. (Optioneel, maar aanbevolen) Verwijder de hele gast cache directory en opnieuw te kopiƫren uit vBET pakket (denk aan ongeveer privileges) - we zijn aan het veranderen bestanden naam conventies (styleid inbegrepen), zodat oude bestanden niet meer worden gebruikt en het zal alleen de taille van de ruimte. Houdt u er rekening mee dat volgende release zal hebben automatische oude bestanden cleaner inbegrepen.
ok maar we moeten niet in de cache van de standaard forum lang of niet?
oops i just zien een fout in vertaalde pagina's bericht geeft dit weer is geschreven in 1903 lol 06/10/1903, 16:02 in mijn def lang het toont 03-06-10, 16:02
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):