PDA

View Full Version: Opgelost vBSEO en. htaccess

krisp
04-11-09, 14:43
Ik gebruik vBSEO voor de verschillende seo features behalve dat ik niet herschrijven alle URL's met behulp van vBSEO

Dus heb ik nog steeds toe te voegen:

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / index.php [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_URI! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((archief /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelden) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
of alleen:

RewriteRule index.php? language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule 2 dollar? Language = $ 1 [L, QSA] [/ lang] [/ lang] [/ lang]

- Wanneer het niet herschrijven van URL's met vBSEO

(Ook kan je hier mogelijk post uw htaccess bestand -. Naar een voorbeeld van hoe het eruit ziet voor vBSEO + vbet te zien)

vBET
04-11-09, 14:48
Als u gebruik maakt vBSEO je moet regels gemaakt voor fora met vBSEO gebruik - anders vBSEO zal niet werken. Deze regels kunnen vBET samen met vBSEO.

Als u de regels voor forums zonder vBSEO, dan verzoek zal niet gaan door vBSEO en vBSEO zal niets doen voor dit verzoek.

krisp
05-11-09, 00:13
Houdt u er rekening mee dat ik geen. Htaccess te hebben. Sinds ik dont URL's te herschrijven met vbeso zijn niet nodig. Ik heb alleen verschillende functies, zoals = nofollow te gebruiken, uitgebreide metatags etc. Al deze vBSEO functies werken prima zonder. Htaccess helemaal.

De tweede importeer ik het vbet product zowel admincp en het forum gaat compleet blank en ik heb geen toegang tot het formulier helemaal.

Het maken van een htaccess met de extensie.:

RewriteEngine On

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / index.php [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / $ 2 [L, QSA]

of

RewriteEngine On
RewriteRule index.php? language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule 2 dollar? Language = $ 1 [L, QSA] [/ lang] [/ lang] [/ lang]

- Maakt geen verschil. Stil niet mogelijk om te communiceren met het forum helemaal.

vBET
05-11-09, 00:23
Houdt u er rekening mee dat ik geen. Htaccess te hebben. Sinds ik dont URL's te herschrijven met vbeso zijn niet nodig. Ik heb alleen verschillende functies, zoals = nofollow te gebruiken, uitgebreide metatags etc. Al deze vBSEO functies werken prima zonder. Htaccess helemaal.

In dat geval gebruiken de regels voor het forum zonder vBSEO:)

De tweede importeer ik het vbet product zowel admincp en het forum gaat compleet blank en ik heb geen toegang tot het formulier helemaal.

http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html # post8:)

Ook moet u ervoor zorgen dat je alle installatie en integratie van de juiste stappen te maken.
In het geval dat zul je niet aan deze PM me details toegang tot uw Admin CP en FTP.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1