Foi correndo o tradutor para algún tempo, xusto recentemente renovei a miña licenza. Correndo vb3.8.3.
Esta tarde, o meu sitio arrancou para morrer cada poucos minutos. O asunto era o meu php procesos, php-fpm, morría e non volvendo. Despois de comprobar o php-fpm log o ficheiro atopou que foi terminating cada proceso cun erro. Imposibilitou VBET e o sistema arrancou correr moi ben e ficou deste xeito. Próximo imaxinou tería que aclarar todo cache, o cal eu , re-habilitado vbet e o mesmo resultado. O sistema xusto arrancou morrer. Neste punto imaxinou podo tamén upgrade, así que descargou a versión máis tardía esta noite e actuou o upgrade.
Comprobou configuración e tivo que rechoose as linguas han sido traducindo. Fóra das 6 linguas normalmente traduzo, só unha bandeira apareceu mesmo aínda que todo 6 foi seleccionado no config. O meu php-fpm os procesos tamén arrancaron morrer outra vez.
Nada mudado no meu fin para causar isto hoxe, el xusto decidido para parar laborábel.
Moi pensamentos ou suxestións? Cando é agora, pode non habilitalo sen matar o meu sitio.