Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 2 de 4 FirstPrimeiro 1234 PasadoLast
Resultados 11 para 20 de 40

Thread: As grandes cuestións de tradución

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Eu ment a versión máis tardía de vbet 3.x Para vb3.x Vbet 3,5 relase

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

podería, pero iso é un beta e indicar que non dar soporte para el e que tampouco é bo para min

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Por favor, faga esta proba para todos os API que está a usar-Http://www.vbenterprisetranslator.co....html#Correo1728

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Vou cando remate de optimizar o meu banco de datos, eu estou usando só API V1 como eu só teño vBET 3.4.1 instalado.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Quote Enviado Orixinariamente por r.dziadusz View Post
    Por favor, faga esta proba para todos os API que está a usar-Http://www.vbenterprisetranslator.co....html#Correo1728
    Ok eu execute esa proba e teño esa
    Comezando tradución proba G API V1
    Resultado da proba: {"responseData": {"translatedText": "powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Erro de proba:

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Teño outras cuestións, o vbenterprisetranslatot.php está a usar todo o tempo o meu CPU, por favor, comprobe a continuación:
    Pid ************ Owner Priority CPU% Command% Memoria
    12.493 (Trace) (Kill) thecodec 0 - 104 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.496 (Trace) (Kill) thecodec 0-72,0 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.495 (Trace) (Kill) thecodec 0-67,0 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.492 (Trace) (Kill) thecodec 0-42,0 - 0.6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.490 (Trace) (Kill) thecodec 0-23,5 - 0.6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.484 (Trace) (Kill) thecodec 0-11,7 - 0.6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    20.732 (Trace) (Kill) mysql 0 - 1,8-6,2 / usr / sbin / mysqld - based = / - datadir = / var / lib / mysql - user = mysql - pid-file = / var / lib / mysql / server.thecodecage.com.pid - skip-external-bloqueos -

Eu teño 4 CPU e está matando o meu sitio web, agora que non pode comezar traducións!, I ter desactivado metade dos traducións e aínda ten a cuestión!

Alguén pode axudar?
    Último editado por Simon Lloyd; 01-10-11 en 19:29.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Eu fixen actualice a versión beta para tratar de resolver os meus problemas, pero parece que non estou conseguindo traducións de Microsoft?

Aquí está o resultado da proba Micorsoft:
    Comezando tradución proba MS
    Resultado da proba: ï »¿" InvalidOperationException:: ID = 3641.V2_Json.Translate.365033CA "
    Erro de proba:
    Tempo de conexión (ms): 237,756103516
    Eu teño dobre chaecked eu teño o ID MS correcto!
    Último editado por Simon Lloyd; 01-10-11 en 20:56.

Membro
    Rexistrado
    Agosto 2011

Quote Enviado Orixinariamente por Simon Lloyd View Post
    Ola, eu estou precisando de axuda urxente, eu creo onte que algúns dos títulos fío faltan, pero se eu cambiar os idiomas en que aparecen (ás veces), confía aquí http:/ / www .thecodecage.com/forumz/microsoft- Excel-folla-funcións /] Microsoft funcións de folla de cálculo Excel, podes ver comezar Lotsof temas nomes, pero ningún título thread (ben, quizais un ou dous), agora optar polo grego linguas din que vai ver os títulos fío, cambiar de idioma e algúns títulos se foron e algúns permanecen?

Alguén pode axudar por favor?
    Teñen exactamente o mesmo .. parella comezou días. (Versión gratuíta 2.4.4)

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Simon Lloyd View Post
    Ola, eu estou precisando de axuda urxente, eu creo onte que algúns dos títulos fío faltan, pero se eu cambiar os idiomas en que aparecen (ás veces), confía aquí Folla de cálculo de Microsoft Excel Funcións podes ver comezar Lotsof temas nomes, pero ningún título thread (ben, quizais un ou dous), agora cambie o idioma para o grego dicir que vai ver os títulos fío, cambiar de idioma e algúns títulos xa se foron e algúns permanecen?

Alguén pode axudar por favor?
    Compracer nota que Google v1 posto máis restricións en uso de API xa que están preparando para pechar. E o que describes parécete logra o voso límite. Algúns títulos (contido) non é mostrado porque non pode ser traducido. Algúns son OK porque xa otes cached. Compracer nota que máis novo vBET versión (en agora marcado como BETA debido a parcela de cambios) deixa para utilizar outro API de tradución - Google Pago v2 e Microsoft libre quieto. Así que isto pode solucionarte asunto que non é en vBET lado mais en lado de provedor da tradución - Google só prepara para pechar v1. Somos todo infeliz debido a aquilo

Podes consultar máis detalles sobre a súa tradución de Google real empregando googletest - consulte aquí para máis detalles: Http://www.vbenterprisetranslator.co....html#Correo1728

Tags para este tema