Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 6 de 6

Thread: 404 seguinte post en lingua estranxeira

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Default 404 seguinte post en lingua estranxeira

Actualmente está a usar con vBSEO'd no meu foro.

Cando un usuario envía unha mensaxe nunha lingua estranxeira usando o editor completo (resposta rápida non), que obtén un 404 despois do redirect (o post aínda está feita, aínda). Intento que con e sen limpeza HTML habilitado, sen resultados. Podería ter un ollar para iso?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Text automatically translated from: Polish to: Galician
    Translated text
    Esta mensaxe está escrita noutra lingua. Este foro non acontece a situación descrita. Entón, por favor me mande unha mensaxe privada a dirección dun foro (e unha ligazón a este fío), para que eu poida dar un ollo.
    Original text

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Non teño máis este problema despois de desactivar a limpeza do html vBSEO. Grazas na mesma pola resposta!

Rexistrado
    Outubro 2009

Si - iso é moi importante non usar todo o que limpa os comentarios HTML - se non perderán vBET información sobre o que xa foi traducido (ou sexa, BBcode lang e langtitle) e as áreas non deben ser traducidos, pero aínda ten que ser re-codificado.

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Teño instalado xa vB.org froum mod e definir a orde de execución para 65.000 - este non interfire co vBET ao parecer, a diferenza do sistema vBSEO, que estragaron todo.

Rexistrado
    Outubro 2009

Si - vBET 1000 utiliza a orde de execución, polo que se fixo algo con comentarios despois de que non teñen ningunha influencia sobre como vBET funciona.

Tags para este tema