Ver Versión Completa: Resolto Bloques foro Shows lantittle =.. na ligazón URL?
Non estou seguro, pero eu penso que este era fixo? Bloques foro aparecer como:
"Moneta rasta , bet internete nieko nepavyko apie ja rasti , tai gal mazdaug kanors apie ja noreciau suzinot...
14 Hours Ago 11:39 PM
Padekit nustatyt..."
Estou seguro de que estaba reparando tal cousa para langtitle. Tamén unha corrección non foi lanzada aínda (solución rápida descrito no fío). Eu non estou seguro se foi mesmo problema ou non: confused:
A súa mensaxe é estraño porque non hai langtitle abertas e pechadas lang bbcode - quizais por iso, é só alguén escribila la da man e temos dobres bbcode na mensaxe que require corrección manual ...
Estou seguro de que estaba reparando tal cousa para langtitle. Tamén unha corrección non foi lanzada aínda (solución rápida descrito no fío). Eu non estou seguro se foi mesmo problema ou non: confused:
A súa mensaxe é estraño porque non hai langtitle abertas e pechadas lang bbcode - quizais por iso, é só alguén escribila la da man e temos dobres bbcode na mensaxe que require corrección manual ...
É porque é así que a conexión se mostra no bloque.
http://www.jesh.com/Capture.JPG
Este foi fixado en último lanzamento. Cal versión está a utilizar?
Sen resposta - considerado resolto. Ten en conta aquí, se non:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):