PDA

Ver Versión Completa: Resolto Problema de instalación



x00x
31-03-10, 22:37
HI ten que instala-lo problema. Habs vBSEO e dalgunha forma as cousas non se dan ben xuntos Alguén me pode axudar alí?

vBET
01-04-10, 12:19
Por favor, primeiro vai a sección vBSEO integración no arquivo readme.html - ten que editar dous ficheiros vBSEO (todas descritas con claridade). A continuación, facer o resto da instalación.

Deixe-nos saber se tes os problemas futuros con iso.

x00x
01-04-10, 17:13
Ben, aí xa conseguiu e logrou a integración co vBulletin. Ter só un pequeno problema coas URLs SEO. Na configuración que estableza o seguinte: Tipo Link: VBSEO_URI Crear ligazón URL de SEO segundo consenso (é dicir, '/ en / address ") Directorio Foro: / foro Non obstante, non funciona Url wm-apps.de/forum está pedindo axuda grazas:)

x00x
01-04-10, 17:20
Eu fixen iso. Htaccess cambiou e agora a tradución como iso! Tamén se pode empregar para as estatísticas na parte superior? Se é así, como iso é facer? Por favor, me axude, grazas:)

x00x
01-04-10, 21:01
A non ser que funciona moi ben coa tradución. Pero se eu Inglés nun post no foro alemán de escribir este por desgraza non é traducido, pero móstranse na versión orixinal. Se eu optar polo inglés como idioma e quere facer unha contribución non pode ser tomada porque estes aparecen vinculados ao directorio raíz /. O Foro está en / forum BB na configuración eu mudei o que teño eu definido incorrectamente? Quizais algo ten que ser cambiado, mesmo en htaxx?

vBET
02-04-10, 03:09
Eu fixen iso. Htaccess cambiou e agora a tradución como iso! Tamén se pode empregar para as estatísticas na parte superior? Se é así, como iso é facer? Por favor, me axude, grazas:)

Que as estatísticas que está escribindo sobre? :)

vBET
02-04-10, 03:12
A non ser que funciona moi ben coa tradución. Pero se eu Inglés nun post no foro alemán de escribir este por desgraza non é traducido, pero móstranse na versión orixinal. Se eu optar polo inglés como idioma e quere facer unha contribución non pode ser tomada porque estes aparecen vinculados ao directorio raíz /. O Foro está en / forum BB na configuración eu mudei o que teño eu definido incorrectamente? Quizais algo ten que ser cambiado, mesmo en htaxx?

Se a mensaxe está escrita noutro idioma que ten que ser marcado por BBCode. Bbcode como na saída engadirase automáticamente para o usuario que puxo a súa lingua estándar. Tamén é posible activar detección automática de idioma - Google será cuestionado sobre a linguaxe da mensaxe.
Sobre o problema coa súa creación de prazas con vista traducido: que a versión do vBET está a utilizar? cal é o seu. contidos htaccess? fai mensaxe é creada ou só redirección ocorre? Será que definir o seu directorio foro en configuracións vBET principal?

x00x
02-04-10, 10:46
Este parece estar funcionando agora coa tradución. Pero cando seleccionar o idioma diferente, entón non hai imaxes, instalacións, etc amosados e non temas son creados. Foro está no / forum vBSEO fixo e vBET331 htaxx é:



# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com
#RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

vBET
02-04-10, 21:16
Este parece estar funcionando agora coa tradución. Pero cando seleccionar o idioma diferente, entón non hai imaxes, instalacións, etc amosados e non temas son creados. Foro está no / forum vBSEO fixo e vBET331 htaxx é:

Vostede define regras htaccess mal:.) É claramente descrito que no caso de que o foro usa subdirectorio no URL que ten que modificar 2 primeiras regras. Por favor, comprobe a seguinte:


# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com
#RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations