Ver Versión Completa: Resolto 404 seguinte post en lingua estranxeira
Actualmente está a usar con vBSEO'd no meu foro.
Cando un usuario envía unha mensaxe nunha lingua estranxeira usando o editor completo (resposta rápida non), que obtén un 404 despois do redirect (o post aínda está feita, aínda). Intento que con e sen limpeza HTML habilitado, sen resultados. Podería ter un ollar para iso?
Esta mensaxe está escrita noutra lingua. Este foro non acontece a situación descrita. Entón, por favor me mande unha mensaxe privada a dirección dun foro (e unha ligazón a este fío), para que eu poida dar un ollo.
Non teño máis este problema despois de desactivar a limpeza do html vBSEO. Grazas na mesma pola resposta!
Si - iso é moi importante non usar todo o que limpa os comentarios HTML - se non perderán vBET información sobre o que xa foi traducido (ou sexa, BBcode lang e langtitle) e as áreas non deben ser traducidos, pero aínda ten que ser re-codificado.
Teño instalado xa vB.org froum mod e definir a orde de execución para 65.000 - este non interfire co vBET ao parecer, a diferenza do sistema vBSEO, que estragaron todo.
Si - vBET 1000 utiliza a orde de execución, polo que se fixo algo con comentarios despois de que non teñen ningunha influencia sobre como vBET funciona.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):