Veure la Versió Completa: Resolt 404 següent missatge en idioma estranger
Actualment estic fent servir enllaços vBSEO'd en el meu fòrum.
Quan un usuari envia un missatge en un idioma estranger amb l'editor complet (resposta no ràpids), s'obté un 404 després de la redirecció (el càrrec es continua fent, però). He intentat això amb i sense neteja de HTML permès, sense resultats. Podria fer una ullada a això?
Aquest missatge està escrit en un altre idioma. Aquest fòrum no es produeix la situació descrita. Així que si us plau m'enviïn un missatge privat la direcció del seu fòrum (i un enllaç a aquest tema), perquè jo pugui veure.
Ja no tinc aquest problema després de desactivar la neteja de html Matías. Gràcies de totes maneres per la resposta!
Sí - això és molt important no usar res que esborra els comentaris d'HTML - en cas contrari perdrà VBET informació sobre el que s'ha traduït ja (és a dir, per BBcode lang i langtitle) i les que no ha de ser traduït, però encara han de ser re-codificat.
He instal lat un cop vB.org Froum mod i establir l'ordre d'execució de 65.000 - aquest no interfereix amb VBET el que sembla, a diferència del sistema Matías, que és fotut.
Sí - VBET 1000 utilitza l'ordre d'execució, pel que si fa alguna cosa amb els comentaris després que no tenen cap influència sobre la forma VBET està treballant.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):