PDA

Ver Versión Completa: Resolto Últimos posts Sidebar aparece no idioma orixinal post

MOGmartin
17-09-10, 12:30
Ola Alí,

así Ive tivo o meu primeiro post poucos noutros idiomas, o que é excitante, pero Ive atopou un erro coa miña instalación (creo).

En "Últimos posts" o Sidebar, as anotacións están aparecendo no seu idioma orixinal. Agora, cando ollar para o foro na súa lingua estándar (en inglés), hai dous artigos ruso e español que aparece nesa barra lateral.

Isto pode ser traducida automaticamente? Eu teño establecido algunha cousa errada?

grazas

Martin

vBET
17-09-10, 12:58
Non fixo nada malo. Esta é unha función do vBulletin - na súa sección último post son mostrados só partes de artigos, e vBulletin elimina todos os bbcode deles. É por iso que os que non son traducidos, vBulletin só elimina información sobre outra lingua e non avaliar bbcode (xa que estes son eliminados).

Neste momento non somos capaces de cambiar este comportamento - nosa BBCode é eliminado en nivel superior. Que xa fixo pedido para vBulletin para permitir establecer bbcode que non se procederá á retirada, nós fixemos iso hai moito tempo e obter ningunha resposta ... Por favor, vexa aquí: BBCode non extraíble (http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?343784-Not-removable-BBCODEs)

Mentres bbcode se eliminou, non son capaces de tradución feita en lugares onde o texto desposuído como aparece.

MOGmartin
17-09-10, 13:09
Non fixo nada malo. Esta é unha función do vBulletin - na súa sección último post son mostrados só partes de artigos, e vBulletin elimina todos os bbcode deles. É por iso que os que non son traducidos, vBulletin só elimina información sobre outra lingua e non avaliar bbcode (xa que estes son eliminados).

Neste momento non somos capaces de cambiar este comportamento - nosa BBCode é eliminado en nivel superior. Que xa fixo pedido para vBulletin para permitir establecer bbcode que non se procederá á retirada, nós fixemos iso hai moito tempo e obter ningunha resposta ... Por favor, vexa aquí: BBCode non extraíble (http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?343784-Not-removable-BBCODEs)

Mentres bbcode se eliminou, non son capaces de tradución feita en lugares onde o texto desposuído como aparece.

ok sen problemas, grazas pola resposta completa e detallada!

saúdos

MOGmartin

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vB Enterprise Translator 4.10.1