Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 4 ja 4

Thread: vBET ja SEO

Junior Member

Default vBET ja SEO

Text automatically translated from: Polish to: Finnish
    Translated text
    Miten vBET SEO.
    Aion ostaa pistoke iso foorumi, mutta olen peloissani laskea läpi.
    Onko paljon ihmisiä kytkeytyy päälle, kun pistoke.
    Lisäksi on ehkä joitakin alennuksia?
    Original text

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

vBET on integroitu booth vBSEO ja vB ystävällinen URL's kääntämällä sivun linkit. Joten jokainen uusi sivu on käännetty sisällön avainsanat, kuvaus lisäksi myös URL-osoite. Tämä takaa, että hämähäkkejä tämä näkyy täysin uusi sivu palvelee muita kieli ant se on indeksoitu. Kaikki asianmukaiset SEO tekniikoita, jotka ovat jo mukana pysyy, käännämme vain sisältö-, meta- ja URL-osoite.

Jos foorumi on iso, suosittelemme ensimmäinen askel raja kielillä, mikä toimii. Kuten todella rajoittaa sitä (esimerkiksi 2-3 kielet - teidän ja muita). Ja sitten ajan lisää kieliä. Siksi vaikka voit käyttää maksaa käännökset (voit käyttää vain vapaalla) sitten useimmiten voit rajoittaa kustannuksia ja jotkut sivut on odotettava käännös koska käytetyt rajat. Samalla, kun käytät vain vapaa käännöksiä. Niin jonkin ajan kuluttua, kun tallennetaan välimuistiin käännökset vBET voit lisätä uuden kielen, ja niin aika ajoin. Se on myös hyvä SEO, koska jos sinulla on todella suuri foorumi, sitten jos kerrot sisältöä 53 heti sitten SEO voisi loukkaantua jollain tavalla (lisätietoja indeksoinnin koskaan tuntenut, mutta toimi epäilyttävää).

Emme voi kertoa, kuinka monta uutta käyttäjää rekisteröitymään foorumi. Tämä riippuu lähinnä aiheeseen ja kuinka houkutteleva foorumi on tarkoitettu käyttäjille. Varmasti teidän liikenne kasvaa paljon ja joidenkin uusien asiakkaat voivat rekisteröityä. Aivan kuten tällä sivustolla: yksinkertainen-NLP.pl darmowe foorumi O NLP - foorumi O NLP - se käyttää vain vapaat käännökset (Microsoft, Apertium ja jo Yandex, koska voimme käyttää sitä, koska todellinen testi foorumi, joka tarjoaa todellista tietoa käännökset ja auttaa meitä löytämään vikoja, ennen kuin julkaisemme) ja siellä on paljon ulkomaisia käyttäjiä, jotka myös kirjoittaa tekstejä ja niiden kieltä (vBET havaitsee sen ja käsittelee sitä - aivan kuten viestisi). Katse ryhmät oletuskieli (lisätty ja hallinnoi vBET) en näe, että meillä on olemassa useita tuhansia ulkomaisten käyttäjien (enimmäkseen englanniksi oletuskieli) ja koska emme ole pakottaa määrittää oletuskielen (se on mahdollista vaihtoehto) todennäköisesti on paljon enemmän (varmasti näköinen, kuinka monta puolan käyttäjien joukko.

Emme tarjoa alennuksia tällä hetkellä.

Senior Member

Im käynnissä osaksi asioita, missä minun pitäisi olla näkyvyys ennen muita monet sivustot mutta im löytää kone käännetty sivut näyttävät olevan yksi avain minun pienempi rankingissa, Mitään ajatuksia tästä, koska olen lukenut monia artivles, että google kääntää sivut ovat deathnail seo? Minulla on ben käyttää tuotetta vuotta ja olen erittäin tyytyväinen, mutta luulen, että voi olla tarpeen poistaa käännöksiä.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Me koskaan tuntea, että kone tranlsation pienempi rankingissa. Itse asiassa tunsimme päinvastoin - kääntää sivua tuo lisää käyttäjiä ja aloittaa miltilanguate keskusteluja.

Kun hämähäkit ovat indeksoi sivusi he ottavat teksti, joka ensi askel on indeksoitu. Se tarkoittaa, että sisältö on muisti kokonaan ja osia - käyttämällä monimutkainen algoritmi skriptit ovat ranking sisältöä erillisiä sanoja. Käsikirjoitus ei voi sanoa ei sisältö on luotu miesten tai automaattisesti käännetty, varsinkin että vBET tukee manuaalisia korjauksia. Skriptit eivät voi kertoa sitä, koska käännettyä sisältöä on luotu skriptejä itse - sinulla on sisältöä, paras mitä skripti voi tehdä alueella tekstin analysoida. Joten näin tämä kai olla paras sisältöä indeksi scripts\ohjelmia, koska se on muodossa, joka script ymmärtää parhaiten se syntyy skriptejä.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •