PDA

View Full Version: Ratkaistu Kysymys "Default Language"-asetus.

moman
24-01-10, 06:37
Kun olen asentanut vBET, minulla oli jo noin 18000 Foorumin käyttäjät, joista useimmat eivät ole vielä vahvistaneet heidän "oletuskieli"-asetus niiden käyttäjä CP. En halua vaatia tätä, koska se tulee johtaa moniin tech nyyppiä kysytte minulta, miksi järjestelmä ei anna heidän Näytä kierteet.

Niinpä kysynkin, mitä MySQL query minun pitäisi suorittaa manuaalisesti päivittää kaikki Ei asetettu arvot vain "Englanti"?

vBET
24-01-10, 19:30
Ensinnäkin - kun käyttäjä oletuskieli ei ole asetettu niin vBET oletetaan, että se on sama kuin foorumin oletuskieli. Joten sinun ei tarvitse asettaa sitä ollenkaan:)

Jos haluat edelleen tämä kysely (HUOM: Lisää table prefix jos käytät sitä ennen taulukon nimi):

UPDATE user SET vbet_def_lang='en' WHERE vbet_def_lang IS NULL OR vbet_def_lang='';

moman
26-01-10, 08:47
Suurkiitokset!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1