View Full Version: Ratkaistu Käyttäjiä asettaa kieli ei kunnioitettu
Simon Lloyd
05-10-10, 21:00
Olen rekisteröitynyt uutena käyttäjänä ja valittu espanjalainen kuin minun lähettämistä kieli, kun sitten kirjautuneena foorumille se oli englanti eikä espanjalainen (en asu Englannissa niin selaimeni on englanti, mutta vBET asetuksista olen valinnut "luottamus käyttäjä" ), tarkistin vuonna usercp muokata yksityiskohtia ja valittu kieli näkyy espanjaa?
Voitteko neuvoa please?
Terveisin,
Simon
EDIT: lippua (espanja) ei voi valita niin, että osa on noudattanut vain että se ei kääntää sivu espanjaa!
kamilkurczak
06-10-10, 08:26
hello,
Trust käyttäjä vaihtoehto se Google kielen tunnistus. Google ei kysytty kieltä lainkaan, käyttäjän asetuksia käytetään. Luotamme käyttäjä että viestin, jonka hän kirjoitti, on hänen kielessään, jossa hän asetti. Onko vain viestit kirjoittanut tämän käyttäjän.
Foorumin kieli on aina oltava sellainen, että valitsitte. (Esimerkiksi "englanti")
vBET ohjaa muille tiettyä kieltä, kun asetat erityisen vaihtoehdon Muut osan nimeltä uudelleenohjata käyttäjä kieltä. Still Huomaa, että vBET ohjaukset mukaan selaimen asetukset (lähettää headers) ei käyttäjäryhmien mukaan asetusta. Tämä on tarpeeksi, koska kun olet todellinen käyttäjä, joka puhuu espanjaa niin hän on espanjalainen asetukset hänen selaimessa - niin vBET voi ohjata häntä, vaikka hän on vieras. Myös suuntaamalla mukaan selaimen tiedot on huomattavasti nopeampi - voimme tehdä sen aivan ensimmäinen koukku. Jotta voi suunnata mukaan käyttäjäasetusten joudumme odottamaan kunnes hän kirjautuu sisään ja sitten voimme ohjata jälkeen vBulletin teak tietokannasta hänen yksityiskohtia. Joten todellinen strategia on nopeampi, toimii myös vieraille ja todellisia käyttäjiä (ei testi tilit) se riittää:) Voit helposti testata sitä muuttamalla selaimen kieliasetukset, uudelleenkäynnistyksen selaimen (uudelleenohjaus on vain ensimmäinen pyyntö koolla, niin me Salli käyttäjän vaihtaa sen myöhemmin) ja joskus Evästeiden (jos selain järjestää istunto uudelleenkäynnistyksen jälkeen).
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):