Hej og først og fremmest undskylder jeg for svartiden. Du kan allerede være til rådighed, men vi har testet den følgende løsning:
1. under alle omstændigheder at kopiere filer fra en mappe vbet_translation_options
2. redigere hver filer i den angivne mappe-om sprogpar, som du ikke ønsker at fortsætte med at støtte (men stadig aktiveret), i stedet for API-navne, kan du angive en tom streng, for eksempel:
erstatte den 'ar'=>'Google', på 'ar'=>'',
Hvis dit forum alt i den oprindelige sprog er kun på polsk, er det tilstrækkeligt, når du ændrer værdierne i fil vbenterprisetranslator_from_pl.php.
Jeg foreslår du afprøve det først på et bestemt sprogpar og se om det virker. Det bør, fordi vBET med maskine kan vælge såkaldte "dummy" oversætter, hvis der er ingen tilgængelige (fordi de udmattede grænser).
Husk, at med denne konfiguration til dit valgte sprog par vBET vil hente oversættelser fra cachen, men det vil ikke gøre nye oversættelser. Det vil resultere i faktum, at teksten ikke er oversat vil blive vist i oprindelige. Og det betyder, at den såkaldte ' overlapning af indhold '-hvad Google kan ikke lide.
Så kan du overveje denne mulighed...
Derfor, hvis du ikke vil helt forhindre sproget, kan det første begrænse oversættelse motorer (de samme konfigurationsfiler). Efterlad gratis-lad ham forklare. Mere gentagelse af indhold værre for indeksering i Google. Helt løser forhindre sprogunderstøttelse dette problem. Forlade støtten, men uden at oversætte motorer, vil være problem årsag. Så kan noget i mellem-for de sprog, som har støtte i andre motorer, forblive på gratis oversættelser (jeg minde dem om, at Microsoft har også en gratis mulighed), bruger kun dam hvor der er ingen andre understøttelse, og hvor det ville være kommet til kopiering af indhold i mangel af enhver yderligere oversættelser, anser dog mulighed for at slukke sproget.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at spørge.