PDA

View Full Version: Dette er en test for ~, men på et andet sprog

vBET
07-08-10, 12:23
Dette er blot en test

blackjoe
16-09-10, 03:19
Ben de bu katılabilir miyim krop? Også kan jeg deltage i denne krop?

vBET
16-09-10, 14:59
Ben de bu katılabilir miyim krop? Også kan jeg deltage i denne krop?

I tilfælde af denne besked Google ikke kan finde passende sprog (vi bruger automatiske registrering, men vBET understøtter også andre strategier) - det er derfor, det kan ikke oversætte det korrekt. Du kan helt ændre det ved at redigere det og fastsætte passende sprogkode. Også du kan skrive beskeder på flere sprog. Se her for beskrivelse af, hvordan:

gonumber6
17-09-10, 00:54
Hej vBet, jeg prøvede det, og mit indlæg kom op tom. Jeg brugte min test-konto og sendt i spansk, med brugerens standardsprog indstillet til spansk.

Det skabte boks rundt om det, men når jeg logger ind på min engelske konto posten vises tom.

Enhver hjælp ville være dejligt, tak:)

Opdatering: Nevermind, arbejdede anden gang:)

Jeg elsker dette mod, tak!

vBET
17-09-10, 09:58
Spørgsmålet kan være på Google niveau - når Google registrerer sprog, vi er nødt til at forbinde der. Måske var der nogle kortsigtede problem med dette på nettet / Google-site.

Great du elsker vBET: D

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations