PDA

View Full Version: Løst Nogle Profil URL'er (non-english) medføre, at profilen af Admin

avinashiitd
09-08-11, 15:30
Jeg stod over for denne mærkelige spørgsmål om nogle Profil URL'er (ikke-engelsk), der fører til profil Admin på mit forum

Jeg har vBulletin 4.1.5 med vbet 4,3 installeret sammen med VBSEO 3.6. Jeg er ikke sikker på hvorfor jeg får det.

Også, jeg vil registreringen siden felter skal udfyldes på engelsk eller i det mindste brugernavnet whould kun på engelsk for at undgå sådanne problemer. Eventuelle ideer til, hvordan man gør det?

vBET
09-08-11, 17:29
Giv præcise webadresse profil side, hvor problemet findes.

Jeg forstår ikke, hvad du vil gøre med registrering side. Det er fyldt af brugere ikke automatisk ...

avinashiitd
09-08-11, 17:59
Nå, jeg fik svaret ABT registreringen side inde vBulletin hjælp. Ikke en big deal nu. Jeg ville bruger navne, der skal bestå af kun engelske tegn AZ og tallene 0-9. Fik nu.

Med det, også mine andre problem er løst. Tak alligevel.

vBET
09-08-11, 18:21
Great:) Nyd vBET!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations