PDA

View Full Version: vBET og ckeditor i 4.1.4

Taurus
13-06-11, 00:21
Jeg vil bare gerne vide, om vBET fungerer fint med den nye ckeditor i vb 4.1.4?

Thanks.

vBET
13-06-11, 00:45
ckeditor? Er det noget plugin eller funktionalitet i vBET 4.1.4?

Taurus
13-06-11, 00:50
Det er helt nye redaktør.

vBET
13-06-11, 00:53
Kan ikke bekræfte på nuværende tidspunkt. Måske er der nogle af vores brugere bekræfte. Vi vil tjekke det og bekræfte i denne uge.

vBET
13-06-11, 04:32
Jeg kan bekræfte, at i vBulettin 4.1.4 vBET tilføjer sprog mulighed (for brugere med standard andet sprog end forum sprog) til braklægning redaktører:
- Tråd hurtigt svar
- Tråd fuldstændigt svar
- Ny tråd
- Hurtig Bruger Visitor Besked
- Detaljeret Bruger Visitor Besked
- Privat Besked
- Hurtigt svar til Privat Besked
- Avanceret Besvar privat besked
- Ny gruppe diskussion
- Hurtig gruppediskussioner Besvar
- Avanceret gruppediskussioner Besvar
- Hurtig Group Billede Kommentar
- Advanced Group Billede Kommentar
- Hurtig Album Billede Kommentar
- Avanceret Album Billede Kommentar
- Ny blogpost
- Hurtig Blog Kommentar
- Avanceret Blog Kommentar
- CMS artikel Kommentar (ikke uigennemsigtig)
- CMS artikel (ikke uigennemsigtig)
Hvis jeg savner noget, så lad mig det vide og jeg vil tjekke det.

Vær opmærksom på, at nogle har vist uigennemsigtige muligheder, men ikke uigennemsigtige i lang bbcode. Som jeg husker det var indrykket for at ikke uigennemsigtigt til CMS Artikler (denne artikel er ikke skrevet af nogen, der stadig bør det uigennemsigtigt eller ikke vise mulighed for uigennemsigtig), men kommentar skal være. Vi vil kontrollere dette.

Også skifte mellem hurtig svar på detaljerede er OK. Besked forhåndsvisning fungerer også godt. De 2 blev testet på tråden redaktører.

Også fundet en vBulletin fejl for blog: Login påkrævet - vBulletin JIRA (http://tracker.vbulletin.com/browse/VBIV-12394)

Taurus
13-06-11, 06:06
Tak Michal! Det er godt at vide.

vBET
15-06-11, 15:06
Om de 2 redaktører, som viser uigennemsigtige mulighed, men ikke uigennemsigtige:
1. CMS Artikel: Jeg har tjekket nogle noter, og det er som det skal være. Opaque er ikke understøttet her, fordi artiklerne er skrevet i forum standardsproget (dette er ikke indhold, som kan tilføjes af alle). Og vi har ikke gjort nogen yderligere betingelse for ikke at vise uigennemsigtige mulighed for performance årsager - gruppe af folk der skriver CMS artikler er begrænset, og dem, der er modersmål så har samme standardsprog som forum og vil ikke se uigennemsigtige valgmuligheder. Så det forbliver som det er.

2. CMS Artikel Kommentar: det skal uigennemsigtig og vil være i næste udgivelse. Quick fix: oprette nye plugin til krog vbcms_article_populate_end, for vBET produkt, med navn Håndtag standardsproget for CMS artiklen kommentarer og kode:

if ($view->comment_block) {
$view->comment_block = str_replace('if (comment_postid > 0)', 'if (document.getElementById(\'vbet_addbbcodes\').checked) {
postvars += \'&vbet_postInLanguage=\' + document.getElementById(\'vbet_addbbcodes\').value;
}
if (comment_postid > 0)', $view->comment_block);
}

vBET
15-06-11, 16:52
Nyt problem med 4.1.4 editor - når du checker forhåndsvisning indlæg og gå de avancerede oversat side så indholdet af budskabet er oversat - det bør ikke være. Vi arbejder på det lige nu, så udgivelse vil blive bero, indtil vi løser nye spørgsmål.

vBET
16-06-11, 01:46
Nyt problem med 4.1.4 editor - når du checker forhåndsvisning indlæg og gå de avancerede oversat side så indholdet af budskabet er oversat - det bør ikke være. Vi arbejder på det lige nu, så udgivelse vil blive bero, indtil vi løser nye spørgsmål.

OK - vi har løsningen til dette, og det vil indgå i næste udgave:)

vBET
16-06-11, 08:50
Og endnu et problem fundet og allerede korrigeret - omdirigere skete for ckeditor.php anmodninger om oversatte sider. Det var egentlig ikke en bug - alt virkede fint efter at omdirigere, men omdirigere var dårligt for performance. Vi har allerede fastsat det, så anmodninger om ckeditor.php allerede omfatter sprog parameter og ingen omdirigering for tabt oversættelsen sporing er nødvendigt:) Dette vil blive medtaget i næste udgave.

Taurus
16-06-11, 10:20
Dette er virkelig en god nyhed for mig Michal. Jeg holder ud på at opgradere til 4.1.4, indtil jeg kender alle mine virkelig vigtigt mods vil arbejde. Hidtil er der stadig et par, der plejer. Men det giver mig ro i hjertet at vide, at vBET, som er en af mine vigtigste vil være god til at gå! Mange tak for jeres store arbejde og fantastiske støtte altid! Der er få fyre i denne branche som dig!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1