View Full Version: vBET en ckeditor in 4.1.4
Ek wil net weet of vBET is werk goed met die nuwe ckeditor in VB 4.1.4?
Dankie.
ckeditor? Is dit sommige plugin of funksionaliteit in vBET 4.1.4?
Dit is heeltemal nuwe redakteur.
Kan nie bevestig op hierdie oomblik. Miskien het sommige van ons gebruikers bevestig. Ons sal dit nagaan en bevestig hierdie week.
Ek kan bevestig dat in die vBulettin 4.1.4 vBET voeg taal opsie (vir gebruikers met 'n ander standaard taal as taal van die forum) fallowing redakteurs:
- Onderwerp vinnige antwoord
- Onderwerp volle antwoord
- Nuwe Draad
- Vinnige Gebruiker Visitor Boodskap
- Uitvoerige gebruik Visitor Boodskap
- Privaat boodskap
- Quick Reply to privaat boodskap
- Gevorderde Reply to privaat boodskap
- Nuwe Groepbespreking
- Die Quick Groep Bespreking Reply
- Gevorderde Groep Bespreking Reply
- Vinnige groepfoto Kommentaar
- Gevorderde Groep Foto Kommentaar
- Vinnige Album Foto Kommentaar
- Gevorderde Album Foto Kommentaar
- Nuwe Blog
- Quick Blog Kommentaar
- Gevorderde blog Kommentaar
- CMS artikel Kommentaar (nie ondeursigtig)
- CMS artikel (nog nie ondeursigtig)
As ek iets mis, laat weet my asseblief en ek sal dit check.
Let asseblief daarop dat sommige ondeursigtig opsies vertoon, maar nie ondeursigtig in lang BBCode. Soos ek onthou was dit nie ondeursigtig ingekeep vir CMS artikels (hierdie artikels is geskryf deur iemand anders, dit nog steeds ondeursigtig of nie vertoon opsie vir die ondeurskynende), maar kommentaar moet wees. Ons sal kyk.
Ook verander tussen vinnige antwoord tot gedetailleerde is OK. Boodskap voorskou werk ook goed. Hierdie 2 is getoets op die draad redakteurs.
Ook gevind een vBulletin fout vir die blog: Teken vereis - vBulletin jira (http://tracker.vbulletin.com/browse/VBIV-12394)
Dankie Migal! Dit is goed om te weet.
Oor die 2 redaksie wat toon ondeursigtig opsie, maar nie ondeursigtig:
1. CMS Artikel: Ek sien 'n paar notas en dit is soos dit moet wees. Opaque word nie ondersteun nie, want artikels is geskryf in die forum standaard taal (dit is nie die inhoud wat deur enigiemand kan bygevoeg word). En ons het nie enige bykomende toestand te wys nie ondeursigtig opsie om die werkverrigting te verbeter - groep mense skryf CMS-artikels is beperk en dit is native speakers so het dieselfde standaard taal as die forum, en sal nie sien ondeursigtig opsies nie. So, dit bly soos dit is.
2. CMS artikel Kommentaar: dit moet ondeursigtig en sal in 'n volgende uitgawe. Quick fix: Skep 'n nuwe plugin vir haak vbcms_article_populate_end vir vBET produk, met die naam Hanteer standaard taal vir die CMS artikel kommentaar en kode:
if ($view->comment_block) {
$view->comment_block = str_replace('if (comment_postid > 0)', 'if (document.getElementById(\'vbet_addbbcodes\').checked) {
postvars += \'&vbet_postInLanguage=\' + document.getElementById(\'vbet_addbbcodes\').value;
}
if (comment_postid > 0)', $view->comment_block);
}
Nuwe probleem met 4.1.4 redakteur - wanneer die kontrolering van voorskou pos en gaan na die gevorderde dan op vertaalde bladsy inhoud van die boodskap is vertaal - dit moet nie. Ons is besig om op hierdie reg nou, so vrylating sal hou totdat ons nuwe probleem op te los.
Nuwe probleem met 4.1.4 redakteur - wanneer die kontrolering van voorskou pos en gaan na die gevorderde dan op vertaalde bladsy inhoud van die boodskap is vertaal - dit moet nie. Ons is besig om op hierdie reg nou, so vrylating sal hou totdat ons nuwe probleem op te los.
OK - het ons 'n oplossing vir hierdie en dit sal ingesluit word in die volgende uitgawe:)
En nog 'n probleem en reeds reggestel - redirect gebeur vir die ckeditor.php versoeke op vertaalde bladsye. Dit was nie regtig 'n fout nie - alles was fyn na redirect werk, maar redirect was sleg vir prestasie. Ons het dit reeds vasgestel sodat versoeke vir ckeditor.php reeds taal parameter en geen omschakeling vir verlore vertaling dop nodig sluit in:) Dit sal ingesluit word in die volgende uitgawe.
Dit is werklik goeie nuus vir my Migal. Ek hou oor die opgradering van 4.1.4 tot ek weet al my baie belangrik mods sal werk. Tot dusver is daar nog 'n paar wat gewoond. Maar dit gee my vrede van die hart dat vBET, wat een van my belangrikste sal goed wees om te gaan om te weet! Thank you very much vir jou groot werk en ontsagwekkende ondersteuning altyd! Daar is paar ouens in hierdie besigheid soos jy!!
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):