PDA

View Full Version: Løst PHP Fejl: Stream ikke åbnet

Simon Lloyd
28-05-11, 10:14
Hej, jeg har været at kontrollere min fejl logs og har en masse af disse:
[28-maj-2011 10:05:24] PHP Warning: file_get_contents (/ home / thecodec / public_html / forumz / vbet.css) [<a href='function.file-get-contents'> function.file-get -indhold </ a>]: failed to open stream: Ingen sådan fil eller mappe i / home / thecodec / public_html / forumz / vbseo.php on line 1395

Enhver ide om, hvorfor? Jeg har opgraderet til den nyeste version af vBET

vBET
29-05-11, 20:58
Jeg har lige tjekket dit forum, og jeg ser i HTML-output:

<link rel="stylesheet" type="text/css" href="images/vbet/flags/vbet.css"/>

Også i vBET koden kun 2 steder med vbet.css er som denne. Så jeg har ingen idé om, hvorfor vbseo forsøger at finde det i forumz / vbet.css. Måske er det noget med din. Htaccess, og du har omdirigering for css. Eller er det noget med vbseo. Fordi problemet er med vbseo - vbseo.php felt on line 1395 - spørg vbseo teamet om det. Du kan vise os din. Htaccess fil, og vi vil tjekke det.

Simon Lloyd
29-05-11, 21:41
Michal, tak for svaret, kan du få adgang til min hjemmeside / server når som helst at kontrollere, hvad du behøver som Kamil har alle vBET adgang detaljer, men at helbrede det problem jeg simpelthen kopieret vbet.css fra / vbet / flag / til / forumz / det er muligt, det kan have noget at gøre med opgradering vbseo et stykke tid tilbage, i gamle vbseo du fortalte os, at foretage ændringer i visse vbseo filer i visse steder, da den nye vbseo kom det havde filer i forskellige steder, og du fortalte os hvordan man laver ændringer der også, måske er det det?

Anyway, velkommen til at få adgang til, hvad du har brug for og tage et kig:)

vBET
02-06-11, 23:03
Kamil er på ferie lige nu. Du bare sende mig dem adgang detaljer til min PM. Send venligst vBSEO CP adgang detaljer også - måske er der noget galt med brugerdefinerede Omadressering eller sådan noget.

Jeg vil undersøge, kan jeg finde noget.

vBET
09-06-11, 20:43
Fik ikke få adgang til detaljer. Har du stadig brug for vores hjælp her, eller det er løst?

vBET
15-06-11, 16:22
Intet svar - anses for løst. I andre tilfælde skal du blot skrive her og vi vil vende tilbage til spørgsmålet.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1